| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

ادعای بیرانوند نادرست است

بند چهارم الحاقیه فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس نشان می دهد ادعای این بازیکن مبنی بر قانونی بودن فسخش با سرخ پوشان نادرست است.

ادعای بیرانوند نادرست است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در ادامه دعوای حقوقی باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند دروازه بان فصل گذشته این تیم، چند روز قبل باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویر پرداختی های بیرانوند مدعی شد به صورت تمام و کمال به تمام تعهداتش عمل کرده است و فسخ بیرانوند غیر قانونی بوده است.

علیرضا بیرانوند در پاسخ به این اتفاق، مدعی شد باشگاه پرسپولیس پاداش های پرداختی به این بازیکن را از قراردادش کم کرده و این دلیل بر نقض قانون است که باعث می شود فسخ بیرانوند به صورت قانونی باشد.

اما نکته مورد توجه درباره ادعای علیرضا بیرانوند این است که با یک نگاه ساده به بندهای الحاقیه می توان فهمید ادعای دروازه بان فصل گذشته پرسپولیس صحیح نیست و در بند چهارم الحاقیه به صورت مشخص نوشته شده است: «بنابر الزامات مندرج در دستورالعمل ثبت قرارداد و آیین نامه ناظر بر آن، پاداش های این قرارداد نمی تواند از سطح بیست درصد میزان دستمزد فصل تجاوز نماید و لذا این موضوع مورد توافق طرفین قرار دارد.»

پس نکته ای که بیرانوند به آن ادعا دارد به طور کل نادرست است و این بازیکن تک تک بندهای الحاقیه را تایید و امضا کرده است.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار