| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

الکسیس گندوز در ترکیه پرسپولیسی می شود

الکسیس گندوز، دروازه بان جدید پرسپولیس طی روزهای آینده در ترکیه به اردوی پرسپولیس اضافه می شود.

الکسیس گندوز در ترکیه پرسپولیسی می شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اصرار باشگاه پرسپولیس به مذاکره ادامه دار با باشگاه بلوزداد الجزایر و الکسیس گندوز دروازه بان الجزایری این تیم بالاخره نتیجه داد و این دروازه بان در آستانه پوشیدن پیراهن پرسپولیس قرار دارد.

شاید در نگاه اول اینکه باشگاه الجزایری اعلام کرد زودتر از 2 شهریور نمی تواند با گندوز قطع همکاری کند، پیش بینی ها به این سمت و سو رفت که باشگاه پرسپولیس قید جذب او را بزند و جالب این که سرخ پوشان برای این که زمان را از دست ندهند با یک گزینه برزیلی هم مذاکره کردند اما همچنان مذاکرات خود را با باشگاه بلوزداد الجزایر و خود گندوز ادامه دادند و درنهایت موفق شدند رضایت هر دو را برای انتقال به موقع جلب کنند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس پس از توافق های انجام شده، شب گذشته نامه نگاری های لازم را با باشگاه بلوزداد الجزایر انجام داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد الکسیس گندوز طی دو روز آینده در همان اردوی ترکیه به کاروان پرسپولیس ملحق خواهد شد.

همان طور که روز قبل در خبرورزشی اشاره کردیم، تیم بلوزداد الجزایر یکی از حریفان تدارکاتی پرسپولیس در اردوی ترکیه است و گندوز در صورت امضای پیش نویس قرارداد با باشگاه پرسپولیس می تواند با پوشیدن پیراهن پرسپولیس در تمرینات حضور پیدا کند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار