| کد مطلب: ۱۱۳۰۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد

پُردرآمدترین فوتبالیست ایران کیست؟

سردار آزمون با انتقال به تیم شباب الاهلی دبی رکورد مهدی طارمی را شکست.

پُردرآمدترین فوتبالیست ایران کیست؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار آزمون، مهاجم ملی پوش ایرانی با انتقال به شباب الاهلی امارات با دریافت دستمزد سالیانه 3.5 میلیون یورو  «پردرآمدترین فوتبالیست ایران» شد.آزمون رکورد مهدی طارمی در اینتر با دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو را شکست.

سردار آزمون در چند سال گذشته برای بایرلورکوزن و آ.اس رم بازی کرد. ستاره تیم ملی ایران بعد از دوران نه چندان موفق در بوندس لیگا و سری‌آ تصمیم گرفت به فوتبال آسیا بیاید.شباب الاهلی روز گذشته به صورت رسمی از امضای قرارداد با سردار آزمون خبر داد. سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان برای این تیم شهر دبی بازی می کند.

سایت ترانفسر مارکت گزارش می‌دهد که سردار آزمون با ارزش 8 میلیون یورو با انتقال به شباب الاهلی به «گران قیمت ترین بازیکن تیم اماراتی» تبدیل شد.سایت اسپورت امارات می‌نویسد که شباب الاهلی برای جذب مهاجم تیم ملی ایران مبلغ 5 میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کرده و قراردادی 3 ساله با دستمزد سالیانه 3.5 میلیون یورو امضا کرده است.باشگاه اماراتی در مجموع برای جذب آزمون «15.5 میلیون یورو» هزینه کرده که بیش از 1000 میلیارد تومان است.#سردارآزمون#تیم_ملی

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار