| کد مطلب: ۱۱۳۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

چالش اورونوف و عالیشاه در پرسپولیس!

در آستانه شروع لیگ بیست‌وچهارم، دو مهره کلیدی پرسپولیس در دسترس کادرفنی این تیم نیستند.

چالش اورونوف و عالیشاه در پرسپولیس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  کاروان تیم پرسپولیس شب گذشته عازم استانبول ترکیه شد تا سرخ‌پوشان پایتخت مهم‌ترین دوره آماده‌سازی خود پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر را در کشور ترکیه بگذرانند. در کنار عدم سفر بازیکنانی مانند احمد گوهری، میلاد سورگی و مهدی عبدی به ترکیه به دلیل تمایل آن‌ها به جدایی از جمع بازیکنان پرسپولیس، سرخ‌پوشان در اردوی ترکیه شرایط ویژه‌ای دارند؛ چرا که هنوز دروازه‌بان شماره یک تیم و البته مدافع چپ مدنظر کادرفنی جذب نشده و فهرست بازیکنان پرسپولیس تکمیل نیست.

 سرخ‌پوشان پایتخت در کنار عدم تقویت فهرست خود در پست‌های موردنظر، حالا با چالشی جدید هم مواجه شده‌اند و آن‌هم مصدومیت ۲ وینگر کلیدی تیم‌شان است. پیش از سفر به ترکیه بود که خبر مصدومیت امید عالیشاه از سوی باشگاه پرسپولیس رسانه‌ای شد و این ستاره باتجربه فعلاً از دسترس کادرفنی سرخ‌پوشان پایتخت خارج شده و در کنار عالیشاه، شرایط اوستون اورونوف هم مبهم است و این ستاره ازبکستانی که فعلاً در اردوی تیم امید ازبکستان و در تمرینات پیش‌فصل سرخ‌پوشان پایتخت حضور نیافته، آینده مبهمی برای حضور در جمع شاگردان خوان کارلوس گاریدو دارد.

 امید عالیشاه در شرایطی از ناحیه استخوان انگشت پای خود دچار مصدومیت شده که طبق بررسی پزشکان، ستاره پرسپولیس حدود یک ماه نیاز به زمان دارد! دکتر فرید زرینه درباره مصدومیت عالیشاه توضیح داد: «متاسفانه برخورد فنی پیش آمده در جریان تمرین هنگام ضربه به توپ، باعث شد استخوان انگشت امید عالیشاه مو بردارد. با توجه به تصویربرداری انجام شده و تشخیص قطعی، دکتر قلیایی پزشک تیم نسبت به تهیه آتل مناسب اقدام کردند. ۳ تا ۴ هفته زمان لازم است تا این آسیب بهبود یابد و سپس امید عالیشاه در اختیار کادر فنی قرار بگیرد».

ستاره باتجربه پرسپولیس در شرایطی حدود یک ماه دور از میادین است که سرخ‌پوشان پایتخت اولین بازی خود در لیگ بیست‌وچهارم را روز بیست‌وپنجم مردادماه برگزار می‌کنند. طبق برآورده‌های به عمل آمده، احتمالاً نه‌تن‌ها دیدار با ذوب‌آهن در هفته نخست، بلکه به نظر می‌رسد امید عالیشاه در دیدار هفته دوم برابر تراکتور تبریز که اول شهریورماه برگزار می‌شود هم غایب خواهد بود و غیبت این ستاره کلیدی و چند پسته می‌تواند برای سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان پایتخت چالش‌آفرین باشد.

در انتظار سفر سرنوشت‌ساز اورونوف به استانبول

تیم امید ازبکستان شانسی برای صعود به مرحله حذفی رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ندارد، اما با این وجود، یاران اوستون اورونوف باید امروز (سه‌شنبه) آخرین بازی خود در مرحله گروهی را برابر جمهوری دومینیکن برگزار کنند. اورونوف در دیدار قبلی برابر مصر دچار آسیب‌دیدگی شد و همین مسئله باعث شده تا او امشب جایی در فهرست تیم امید ازبکستان نداشته باشد و طبق آخرین خبرها، ستاره پرسپولیس با مصدومیت پاریس را به مقصد استانبول ترک می‌کند تا به تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل پرسپولیس اضافه شود.

کادرپزشکی پرسپولیس چشم‌انتظار سفر قریب‌الوقوع اورونوف هستند تا وضعیت این وینگر ازبکستانی بررسی شود. اوستون اورونوف که تاکنون در تمرینات پیش‌فصل پرسپولیس برای حضور در لیگ بیست‌وچهارم حضور نیافته، حالا در خطر از دست دادن هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر است و بدون‌شک در صورتی‌که غیبت او هم در ترکیب پرسپولیس مسجل شود، گاریدو برای چینش ترکیب اولیه تیمش با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و در غیاب عالیشاه و اورونوف و با توجه به جدایی ترابی، دستِ سرمربی اسپانیایی بسته می‌شود و او باید به سراغ بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده، وحید امیری و البته شاید یاسین سلمانی و سعید صادقی برود!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار