| کد مطلب: ۱۱۳۰۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

رفیق صمیمی طارمی در اینتر مشخص شد

کوریره دلو اسپورت نوشته است که هنریک مخیتاریان، اولین و صمیمی‌ترین دوست طارمی در اینتر است.

 رفیق صمیمی طارمی در اینتر مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ هواداران اینتر امید زیادی به درخشش مهاجم ایرانی خود در فصل بعد دارند. مهدی طارمی که در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، انتظارات را از خود بالا برده و باید دید که او با شروع مسابقات رسمی، چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

 کوریره دلو اسپورت در مطلبی به تمجید از این بازیکن پرداخته و نوشته است: مهدی طارمی دقیقاً اینگونه است: یک آقای فوتبال به معنای واقعی کلمه، یک پشتوانه ارزشمند در داخل و خارج از زمین.

کوریره نوشته است: مهدی طارمی در اینتر به یکی از ارکان اصلی تبدیل شده است: هم‌تیمی‌هایش او را به عنوان تکیه‌گاهی در خط حمله برای ایجاد خطرات در فاز هجومی یافته‌اند.

همانطور که کوریره دلو اسپورت می‌گوید، طارمی از یکی از اعضای خاص رختکن حمایت بزرگی دریافت کرده است: "اگر یک هم‌تیمی باشد که طارمی بلافاصله با او ارتباط برقرار کرده، آن هم‌تیمی مخیتاریان است."

مخیتاریان همان هم‌تیمی است که بلافاصله در رختکن در کنار طارمی قرار گرفت. به عبارت دیگر، یک پشتوانه ارزشمند در داخل و خارج از زمین، با توجه به خجالتی بودن طارمی.

اما ارمنی دقیقاً همین‌گونه است: یک آقای فوتبال به معنای واقعی کلمه. کسی که با وجود ۳۵ سالگی، مثل یک نوجوان می‌دود و در حال حاضر از همه بیشتر در فرم است.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار