| کد مطلب: ۱۱۳۰۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

امباپه جوان‌ترین مالک باشگاه فوتبال جهان می‌شود

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی فوتبال، در سن ۲۵ سالگی با خرید اکثریت سهام باشگاه کان، به جوان‌ترین مالک یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در جهان تبدیل خواهد شد.

 امباپه جوان‌ترین مالک باشگاه فوتبال جهان می‌شود

 به گزارشآرمان ملی آنلاین ، امباپه برای خرید سهام باشگاه کان مبلغی نزدیک به ۲۰ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. پی‌یر آنتوان کاپتون نیز با پرداخت ۵ میلیون یورو، مالکیت بخشی از سهام این باشگاه را در اختیار خواهد داشت.

امباپه پس از انتقال به رئال مادرید با دستمزد خالص سالانه ۱۵ میلیون یورو، به پردرآمدترین بازیکن این تیم تبدیل شده است. این مبلغ نسبت به قرارداد او با پاری سن ژرمن کاهش قابل توجهی داشته اما پاداش امضای قرارداد به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون یورو، بخشی از این کاهش درآمد را جبران خواهد کرد. همچنین برآورد می‌شود که امباپه از طریق قراردادهای تبلیغاتی سالانه ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

 امباپه در دوران نوجوانی نزدیک بود به باشگاه کان بپیوندد. این باشگاه پتانسیل بالای امباپه را تشخیص داده بود و خانواده او نیز محیط کان را برای رشد پسرشان مناسب می‌دیدند. اما این انتقال به دلیل سقوط کان از لیگ یک فرانسه ناتمام ماند.

در کوتاه‌مدت، امباپه مشتاق است تا اولین بازی خود را برای رئال مادرید انجام دهد که انتظار می‌رود در سوپر‌جام اروپا ماه آینده برگزار شود. اما او همچنین قصد دارد در باشگاه کان نیز تاثیرگذار باشد. این باشگاه در حال حاضر در لیگ دسته دوم فرانسه حضور دارد. در آینده‌ای دور نیز ممکن است امباپه مانند دیدیه دروگبا که در سال ۲۰۱۷ برای فینیکس رایزینگ بازی کرد، برای باشگاه خود به میدان برود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار