| کد مطلب: ۱۱۳۰۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

نادال: من دیگر آن تنیسور 15 سال پیش نیستم

رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی، می‌گوید مانند گذشته سرحال نیست و نمی‌توانست مقابل نواک جوکوویچ حریف قدرتمندی باشد.

 نادال: من دیگر آن تنیسور 15 سال پیش نیستم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، نواک جوکوویچ در دیداری تماشایی و به یادماندنی در دور دوم مسابقات تنیس المپیک 2024 با پیروزی 2-0 برابر رافائل نادال راهی دور بعد شد.

نادال 38 ساله پس از پشت سرگذاشتن مصدومیتی 18 ماهه خود را برای المپیک آماده می‌کرد و این شکست برای او بسیار دردناک بود.

نادال قبل از صحبت با مطبوعات اسپانیایی، مسیر پر پیچ و خمی را سپری کرد که مجبور بود با سوالات زیادی از سوی رسانه‌های مختلف مواجه شود.

نادال مقابل خبرنگاران اسپانیایی درباره تحلیل خود از این بازی گفت:"یک بازیکن خیلی بهتر از دیگری بود و باید این را بپذیریم. هضم همه اتفاقات طی یک ساعت سخت بود، اما این کار را کردم. سعی کردم نگرش و ذهنیت مناسبی برای پذیرش آن داشته باشم چون می‌دانستم که این شانس وجود دارد تا مسابقه به این شکل پیش برود."

 او درمورد دلیل شکست مقابل جوکوویچ ادامه داد:"من نتوانستم در سطحی که نیاز داشتم بازی کنم. من کیفیت خوبی در عملکردم با توپ نداشتم تا برای او مشکل ایجاد کنم. به غیر از این باید بپذیرم پاهایی که 15 سال پیش داشتم را هم ندارم. بنابراین بدون کیفیت روی کار با توپ و پاهایی که من 15 سال پیش داشتم، شما برای بهترین‌های تاریخ مشکل ایجاد نمی‌کنید، درست است؟"

نادال که بهانه‌ای برای این شکست نداشت، در پایان گفت:"پس به همین راحتی می‌توان تحلیل کرد، من در سطح خودم نبودم، او بود و عملکردم کامل نبود. توانستم تا حدی ریکاوری کنم اما نتوانستم که بازی را به سود خودم تمام کنم و شکست خوردم."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار