| کد مطلب: ۱۱۳۰۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد

حمله سرپرست تراکتور به مدیران پرسپولیس

سعید مظفری‌زاده، سرپرست باشگاه تراکتور گفت: باشگاه پرسپولیس از احساسات هوادارانش سوء استفاده نکند و با آنها صادق باشد.

حمله سرپرست تراکتور به مدیران پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سعید مظفری‌زاده درمورد جلسه امروز کمیته وضعیت برای بررسی پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور و صحبت‌های معاون حقوقی سرخ‌پوشان پس از پایان این جلسه، اظهار داشت: از برخی صحبت‌های دوستان تعجب می‌کنم. بازی با کلمات و فرافکنی‌ها کمکی به عزیزان نمی‌کند. خواسته پرسپولیس ایراد حقوقی داشت و مشخص نبود شکایت آنها علیه بیرانوند است یا تراکتور؟ از ما غرامت می‌خواهند یا از بیرانوند؟

وی افزود: وقتی هنوز خواسته معلوم نیست، ما هم نباید لایحه دفاعی می‌دادیم. با این وجود وکلای باشگاه تراکتور و وکیل بیرانوند در جلسه شرکت کرده و صحبت‌های دوستان را شنیدند. کمیته تعیین وضعیت هم پس از مشخص شدن خواسته پرسپولیس، به ما فرصت یک هفته‌ای داد تا لایحه دفاعی ارائه کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتور عنوان کرد: با این وجود فرافکنی و بازی با کلمات مثل اینکه بگویند اگر تراکتور از بیرانوند استفاده کند، بازی‌هایش ۳ بر صفر می‌شود یا صحبت‌های قبلی‌شان مبنی بر اینکه صد در صد حکم به سود پرسپولیس صادر می‌شود، درست نیست. نمی‌دانم از کجا به آنها چنین قول‌هایی می‌دهند. در واقع خودشان را جای قاضی گذاشته و زودتر از محکمه حکم می‌دهند.

مظفری‌زاده اضافه کرد: به سلامت و قدرت تمام ارکان فدراسیون اعتماد داریم و مطمئن هستیم این فرافکنی‌ها و هجمه‌های وارد شده تاثیری در کار کمیته وضعیت برای برقراری عدالت ندارد.

وی عنوان کرد: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی اکنون بازیکن تراکتور هستند و از دوستان در باشگاه پرسپولیس خواهش می‌کنیم از اظهارنظر درمورد آنها خودداری کرده و شرایط را به سمت ایجاد تنش بین ۲ باشگاه نبرند. قطعا از حق و حقوق بازیکنان خود دفاع می‌کنیم. اینکه دوستان ضعف‌ها و اشتباهات مدیریتی خود مثل قراردادن بند فسخ ۲ هفته مانده به پایان لیگ در قرارداد بیرانوند که نمی‌دانیم سهوی یا عمدی بوده است و درباره‌اش اظهارنظر نمی‌کنیم، وارد داستان کنند و پس از زیر سوال رفتن همه چیز، پای هوادار مرحوم خود را پس از یک سال وسط بکشند، درست نیست.

وی خاطرنشان کرد: یک سال اسمی از این هوادار نبردند. یادشان نبود آن هوادار فوت کرده زیرا پس از اینکه بازیکن به پرسپولیس برگشت با گل و شیرینی به استقبالش رفتند و جشن گرفتند. پس از یک سال بحث احساسی را مطرح می‌کنند تا با سوء استفاده از احساسات هواداران پرسپولیس، ضعف‌های خود را پوشش بدهند.

مظفری‌زاده ادامه داد: بهتر است با هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس با صداقت حرف زده و اگر اشتباه مدیریتی انجام شده جای فرافکنی، اشتباه خود را بپذیرند. باید صادقانه با هواداران در ارتباط باشند زیرا بازی رسانه‌ای کمکی به آنها نمی‌کند.

سرپرست باشگاه تراکتور در پاسخ به اظهارنظر مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس مبنی بر ۳ بر صفر بازنده شدن سرخ‌پوشان تبریزی در صورت استفاده از بیرانوند، توضیح داد: این هم در راستای فضاسازی و هجمه‌های رسانه‌ای است. روش‌های نخ‌نما شده که در گذشته هم استفاده کردند، کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. به صلابت، استقلال و تحت تاثیر قرار نگرفتن تمامی ارکان فدراسیون ایمان داریم. نمی‌دانم دوستان از کجا قول گرفته‌اند که پیش از حکم دادگاه با قاطعیت خبر از صدور حکم به سود خود یا سه بر صفر شدن بازی می دهند.

وی افزود؛ این فضاسازی‌ها ‌نه تاثیری در روند عدالت دارد و نه می‌تواند ذهن هوادار را نسبت به کوتاهی مدیریتی‌شان عوض کند. الان در دنیایی نیستیم که با این حرف‌ها، حقیقت را پوشاند و کتمان کرد. ضمن اینکه چنین اظهارنظری نشان می‌دهد دوستان اطلاعی از قوانین فوتبالی ندارند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار