| کد مطلب: ۱۱۳۰۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

بیرانوند بازیکن غیرمجاز می‌شود؟‌

وکلای تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه هیچ لایحه‌ای از سوی علیرضا بیرانوند در پرونده مربوطه وجود ندارد، این احتمال را دادند در صورت صدور رای به سود پرسپولیس، سنگربان سابق سرخ‌پوشان به عنوان بازیکن غیرمجاز محسوب شود.

بیرانوند بازیکن غیرمجاز می‌شود؟‌

به گزارش آرمان ملی آنلاین، وکلای باشگاه پرسپولیس بعد از برگزاری جلسه کمیته وضعیت در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند و باشگاه تراکتور در جمع خبرنگاران اعلام کردند به نظر می‌رسد آرای مربوطه تا ۲۰ روز دیگر اعلام خواهد شد.

طبق اعلام آنها، امروز دوشنبه، ۲۱ صفحه لایحه ارائه شده که در آن تمامی اسناد مالی، مدارک مربوط به حوزه قرارداد و هر چه رویه فیفا بوده و پرونده‌های مشابه وجود دارد، از سوی باشگاه پرسپولیس ارائه شد. نکته مهم این است که حتی یک صفحه لایحه هم از سوی بیرانوند در پرونده وجود ندارد و اگر مدارکی هست، چرا اعلام نمی‌شود؟

بر اساس اعلام وکلای باشگاه پرسپولیس، بیرانوند در حال حاضر مجوز بازی دارد اما اگر رای به سود پرسپولیس باشد، تیم‌هایی که در فصل جدید که از ۲۵ مردادماه شروع می‌شود، برابر تراکتور بازی کرده باشند، می‌توانند از حضور بیرانوند در ترکیب تراکتور به عنوان بازیکن غیرمجاز شکایت کرده که در آن صورت این بازی‌ها ۳ بر صفر خواهد شد.

 

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار