| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۸۶
لینک کوتاه کپی شد

درویش: بیرانوند هفته پیش گفت برمی‌گردد!

مدیرعامل پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران دوباره بخش زیادی از مصاحبه خود را به پاسخ‌گویی پیرامون صحبت‌های علی بیرانوند گذراند.

 درویش: بیرانوند هفته پیش گفت برمی‌گردد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، با مصاحبه علیرضا بیرانوند در ایفمارک علیه درویش، ماجرای جدایی و فسخ یک‌طرفه بیرانوند از پرسپولیس دوباره به تیتر یک خبرها تبدیل شد و رضا درویش نیز پاسخ صحبت‌های او را داد. حالا مدیرعامل پرسپولیس صحبت‌های جدیدی در مورد مصاحبه بیرانوند و ماجرای جدایی‌اش مطرح کرده است.

*بحث بیرانوند به یک موضوع تکراری تبدیل شده و با احساسات هواداران بازی می‌شود. فکر نمی‌کنید باید یک پایان محکمی به این ماجراها داده شود؟

متاسفانه حقوق حقه هر بازیکنی که هرجا بازی می‌کند برای خودش محفوظ است و برای فصل آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند. بازیکنانی بودند که رفتند با هر معیاری که داشتند رفتند. آن بزرگی پرسپولیس است که باعث بزرگی دیگران می‌شود. کسی به پرسپولیس عظمت نداده. ستاره‌های بزرگ‌تر از این‌ها آمدند و با پرسپولیس به شهرت رسیدند و رفتند. خیلی‌ها فکر می‌کردند ادامه حیات پرسپولیس بدون آنها سخت باشد اما دیگران جای‌شان را گرفتند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است.

*علت فسخ پارسالش چه بود؟

اصرار ایشان برای این مصاحبه‌ها را نمی‌دانم. گاهی اوقات آدم باید جواب بدهد. من سعی می‌کنم جواب ندهم چون ایشان هم چندسالی برای پرسپولیس زحمت کشیده و فرزند پرسپولیس است. یک‌سری حرف‌هایش نقض کننده همدیگر است‌. ایشان گفت چون می‌خواستم بروم الحاقیه را اضافه کردم! امسال الحاقیه گذاشتیم، سال پیش هم مگر الحاقیه داشت که فسخ کرد؟ ایشان در گذشته‌های دور هم همچین کارهایی کرده است. ظاهرا ایشان خودشان هم برای کارهایشان تصمیم ندارند.

*بیرانوند درخواست برگشت به پرسپولیس را داشت

با اینکه فسخ کرد ایشان همین دو هفته پیش درخواست کرد که جلسه بگذاریم تا من برگردم و گفتیم باشد ولی ما مبلغ قراردادت را نمی‌توانیم تغییر بدهیم. داشتند می‌آمدند و گفتند قراردادی که آنجا بستند دوساله است و اگر بشود آن را عوض کنند. این کار ایشان غیرقانونی بود‌. سوای حق و حقوق باشگاه من دلم به حال آن جوانی می‌سوزد که به‌خاطر علاقه‌مندی به باشگاه فوت کرد. چه کسی باید تاوان خون این بچه را بدهد؟

*بیرانوند گفت از احساسات مردم با این حرف‌ها استفاده می‌کنید.

اگر این را نگویم، خانواده آن بچه توقع دارند و می‌گویند چرا هیچی نمی‌گویی. گفتند انقدر متاثر شدیم که یک روز قبل از سالگرد این بچه پدرشان هم فوت کرد. به نظر شما مرگ یک انسان و هوادار ساده است که بگذریم؟ آن هم به‌خاطر تمایلات شخصی. کسی اصلا فهمید پارسال علتش چه بود؟ یکی بحث کند که امسال الحاقیه داشت و باعث شد فسخ کند، پارسال که الحاقیه نبود آن چه چیزی باعث شد.

 *پاداش‌ها را از قرارداد ایشان کم کردید؟ 

قانون محکم سازمان لیگ است. آپشن، پاداش و همه پول سوای قرارداد که می‌توانی بدهی ۲۰ درصد است. شاید بدگمانی من باشد. شاید می‌خواستند بیشتر از ۲۰ درصد بدهیم و آنها را محاسبه نکنیم و همین را برای ما یک ایراد بگیرند و باعث جرایم باشگاه شود‌.

*علی بیرانوند برنده پرونده می‌شود یا پرسپولیس؟

طبق قانون و گفته حقوق‌دانان هیچ نکته تاریکی در دفاعیه پرسپولیس وجود ندارد. وقتی مر قانون باشد هیچ روزنه‌ای برای اینکه کسی جز پرسپولیس برنده شود وجود ندارد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار