| کد مطلب: ۱۱۳۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو ترکیب اصلی پرسپولیس را کشف کرد

به نظر می رسد گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، رفته رفته ترکیب اصلی تیمش را می شناسد.

گاریدو ترکیب اصلی پرسپولیس را کشف کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس روز قبل در دیداری تدارکاتی به میدان رفت و باز هم مثل بازی اول موفق شد تیم پارسیان جوان تهران را با سه گل شکست دهد.

نگاهی به ترکیب پرسپولیس در دو نیمه نشان می دهد که ترکیب نیمه اول به نوعی نزدیک به ترکیب اصلی پرسپولیس است که بی شک با توجه به جذب بازیکنان جدید با تغییراتی همراه خواهد بود. پرسپولیس در نیمه اول با این ترکیب راهی میدان شد:

    مهرشاد اسدی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، ایوب العملود، وحید امیری، مسعود ریگی، سمیر حبوباتی، سروش رفیعی، یاسین سلمانی، فرشاد  احمدزاده و مهدی عبدی

به جز این تغییرات قطعی در پست مهاجم، دفاع چپ و دروازه، در بقیه پست ها احتمالا شاهد حضور همین نفرات در ترکیب اصلی هستیم. در دو سمت خط دفاعی حضور وحید امیری و ایوب العمود ثابت شده است و البته کنعانی زادگان که جایگاه ثابت خود را پیدا کرده است. زوج کنعانی اگرچه در بازی دیروز فرشاد فرجی بود اما فراموش نکنیم که گولسیانی از دیروز به تمرینات اضافه شد و پورعلی گنجی هنوز برای بازی های سنگین نیاز به زمان بیشتری دارد.

در خط میانی حضور ریگی و سروش قطعی است و توجه گاریدو به سمیر حبوباتی در نوع خود جالب به نظر می رسد. یاسین سلمانی در غیاب اورونوف در پست وینگر بازی کرد و فرشاد احمدزاده هم به خوبی وظایف تاکتیکی گاریدو را در زمین اجرا می کند.

در خط حمله نیز با توجه به مصدومیت آل کثیر و حضور علی عیلپور در نیمه دوم، باز هم به مهدی عبدی فرصت داده شد تا توانایی خود را به اثبات برساند. از این رو با وجودی که این ترکیب قطعا با تغییراتی همراه خواهد بود اما می توان به خوبی دریافت که اسکلت ترکیب اصلی گاریدو با همین نفرات خواهد بود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار