| کد مطلب: ۱۱۳۰۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

عابدزاده اینستاگرام کاستیون را به هم ریخت!

اعلام امضای قرارداد کاستیون با امیر عابدزاه تعداد لایک‌های اینستاگرامی این باشگاه را سه برابر کرد.

عابدزاده اینستاگرام کاستیون را به هم ریخت!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، کاستیون همچنان منتظر است تا امیر عابدزاده بر مصدومیت نابه‌هنگامش غلبه کند تا بتواند اولین بازی خود را انجام دهد، اما برای دیدن تاثیر مثبت امضای قرارداد با او لازم نبود، بازی کند. ورود این دروازه‌بان ایرانی انقلابی در شبکه‌های اجتماعی باشگاه به وجود آورد که پذیرای هزاران هوادار ایرانی بوده است. امیر باشگاه کاستیون را روی نقشه آسیا قرار داده است.

این با آمار و ارقام تأیید می‌شود. اعلام امضای قرارداد با او بیش از 36000 لایک جمع کرد که یک رکورد برای حساب رسمی اینستاگرام کاستیون است. برای مقایسه، کافی است اشاره کنیم که محبوب‌ترین پست اینستای باشگاه، اعلام صعود به دسته دوم بود که در آن مناسبت کمی بیش از 14000 لایک گرفت. عکسی از امیر با گربه ایرانی و ویدیویی از صحبت‌های او به زبان فارسی نیز این رکورد را پشت سر گذاشت.

ال پریودیکو در مورد امیر نوشته است که دروازه‌بان جدید کاستیون در کشورش مشهور است. او علی‌رغم اینکه بیشتر دوران حرفه‌ای خود را در اروپا و آمریکا گذرانده، ولی در ایران بسیار محبوب است. امیر بیشتر به‌خاطر پدرش احمدرضا عابدزاده شهرت دارد. او در تمام تیم‌های بزرگ کشورش بازی کرد و در جام جهانی 1998 دروازه‌بان ایران بود و در این جام به پیروزی تاریخی مقابل آمریکا دست یافت

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار