| کد مطلب: ۱۱۳۰۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

شکایت دوباره پرسپولیس از بیرانوند

باشگاه پرسپولیس باز هم از علیرضا بیرانوند دروازه بان پیشین این تیم، شکایت کرد.

شکایت دوباره پرسپولیس از بیرانوند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، صحبت‌های اخیر علیرضا بیرانوند باز هم موج تازه‌ای را در فضای مجازی ایجاد کرده است. دروازه بان پرسپولیس که مثل فصل قبل در اقدامی عجیب با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد کرده و راهی تراکتور شد، امروز در ایفمارک و در گفتگو با خبرنگاران باز هم علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس و رضا درویش مصاحبه کرد و این بار پای برخی پیشکسوتان پرسپولیس را هم وسط کشید. او در این مصاحبه مدعی شد:

    بعد از اینکه فسخ کردم آدم‌های بزرگی واسطه شدند که من به پرسپولیس برگردم و همان واسطه‌ها قدم برداشتند. ولی من صدای مدیرعامل و بقیه را شنیدم که چندین پیشکسوت به ایشان زنگ زدند که بیرانوند حق ندارد برگردد و اگر برگردد یک هفته دیگر خودت می‌روی! این صدایی بود که من خودم از آقای درویش شنیدم.

پس از این مصاحبه باز هم موج تازه‌ای در رسانه‌ها و همین طور فضای مجازی ایجاد شد و به نظر می رسد بیرانوند باز هم با همان هوشیاری همیشگی به نوعی فضا را برای خود تلطیف کرد.

در همین ارتباط خبردار شدیم بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از انتشار این مصاحبه از علیرضا بیرانوند شکایت کرده و با تنظیم شکوائیه‌ای به کمیته انضباطی و کمیته اخلاقی علیه بیرانوند تاکید کرده این دروازه بان باید تک تک جملاتی که در این مصاحبه انجام داده را با سند و مدرک اثبات کند.

از این رو باید منتظر بود و دید با توجه به شکایت باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند مدرک و سندی بابت اثبات ادعاهای سنگین خود دارد یا نه.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار