| کد مطلب: ۱۱۳۰۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

ادعای هالند: ستاره‌ها از فوتبال خسته شده‌اند

ارلینگ هالند می‌گوید برگزاری مسابقات پرفشار باعث خستگی شدید بازیکنان شده است.

 ادعای هالند: ستاره‌ها از فوتبال خسته شده‌اند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، هالند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو سال قبل به منچسترسیتی پیوست و در طول این دو فصل موفق شده است دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین یک قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و عنوان آقای گلی لیگ را هم از آن خودش کند.

این ستاره نروژی نتوانست به همراه تیم ملی کشورش در رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ حضور پیدا کند و به همین دلیل فرصت بیشتری برای استراحت در طول تابستان داشت و حالا به تمرینات پیش فصل سیتی اضافه شده و به همراه آنها راهی تور آمریکا شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط بازیکنان در فصل جدید اظهار داشت: «در طول مسابقات یورو می‌توانستیم به صورت کلی ببینیم که همه چقدر خسته هستند. می‌شد سطح بازیکنان و خستگی آنها را در صورت‌هایشان دید. من فکر می‌کنم که این فصل قرار است به همین شکل ادامه پیدا کند. بسیاری از بازیکنان به اندازه کافی تعطیلات نداشته‌اند و باید به همین ترتیب پیش برویم.

 

بدون شک ما هم نمی‌توانیم در هر بازی سرزنده و سرحال باشیم. می‌توانیم تلاش کنیم اما این که در ۷۰ بازی در طول سال سر حال و قبراق باشیم بسیار دشوار است. باید با بازیکنان تیم و افرادی که در اطراف‌مان هستند تلاش کرد تا بتوانیم به بهترین نسخه از خودمان که سراغ داریم تبدیل شویم.»

هالند درباره شرایط خودش گفت: «من طولانی‌ترین تعطیلاتم پس از سال ۲۰۱۴ را سپری کردم. بدنم استراحت کرده است و آماده شروع هستم. احساس بسیار خوبی دارم. خیلی خسته بودم و به این استراحت نیاز داشتم. امسال هم فصلی طولانی در پیش داریم و همین روند دوباره تکرار خواهد شد.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار