| کد مطلب: ۱۱۳۰۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

با دستور میکل آرتتا

آرسنال ستاره قهرمان اروپا را می‌خواهد

آرسنال برای جذب فابین روئیز تماس‌هایی را با پاری سن ژرمن آغاز کرده است. بازیکنی که در یورو 2024 ستاره تاثیرگذار اسپانیا بود.

آرسنال ستاره قهرمان اروپا را می‌خواهد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آرسنال با تاکید صریح میکل آرتتا، تماس‌هایی را با پاری سن ژرمن برای جذب فابین روئیز، هافبک اسپانیایی، آغاز کرده است. آاس نوشته است که این خبر توسط چندین منبع و رسانه تخصصی فوتبال انگلیس تایید شده و مذاکرات شروع شده است.

با توجه به علاقه اتلتیکو مادرید و بارسلونا به میکل مرینو و ترجیح بازیکن رئال سوسیداد برای ادامه حضور در فوتبال اسپانیا، آرسنال برنامه‌های اولیه خود را تغییر داده و به سمت روئیز متمرکز شده است. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت احتمالی روئیز به بتیس نیز شنیده می‌شود، اما با توجه به وضعیت اقتصادی بد بتیس و این واقعیت که او هنوز سه سال دیگر از قراردادش با پاریس باقی مانده، این احتمال دور از انتظار به نظر می‌رسد.

 فابین، بازیکن کلیدی تیم لوئیس دلا فوئنته در مسابقات قهرمانی اروپا در آلمان بود و با تشکیل خط هافبک قدرتمند در کنار رودریگو هرناندز، نقشی مهم در قهرمانی لاروخا داشت. او اما نتوانست فصل قبل خود را به لوئیس انریکه ثابت کند و تنها در 21 بازی لیگ و 9 بازی در لیگ قهرمانان اروپا پی اس جی حضور داشت و اغلب نیز بازیکن ثابت نبود.

البته برای اضافه کردن روئیز، آرسنال باید فضایی خالی را در خط هافبک خود آزاد کند و توماس و جورجینیو در میان نامزدهای خروج حضور دارند و باشگاه انتقال قرضی آنها را بررسی می‌کند. همچنین دیلی میل نوشته است، تیم پاریسی انتظار دارد به زودی روئیز و اوگارته را بفروشد تا بتواند بدون مشکل 70 میلیون یورو برای خرید ژوائو نوس از بنفیکا هزینه کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار