| کد مطلب: ۱۱۳۰۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد

تاتنهام مشتری ستاره جذاب یوونتوس شد

تاتنهام مذاکرات اولیه برای به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا را با یوونتوس آغاز کرده است.

 تاتنهام مشتری ستاره جذاب یوونتوس شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کیه‌زا روزهای بسیار سختی را در تورین سپری می‌کند و حضور تیاگو موتا به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت یوونتوس باعث شده است که او دیگر جایی در برنامه‌های این تیم برای فصل آینده رقابت‌های سری آ ایتالیا نداشته باشد و در فهرست مازاد این باشگاه قرار بگیرد.

این بازیکن ایتالیایی در حال حاضر به صورت انفرادی تمریناتش را ادامه می‌دهد و هنوز مشخص نیست که قرار است در فصل آینده در چه باشگاهی توپ بزند. قرارداد او با باشگاه یوونتوس در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و مدیران باشگاه به هیچ وجه حاضر نیستند که او را به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از دست بدهند.

گفته شده بود که چند باشگاه ایتالیایی از جمله اینتر و رم به صورت جدی به دنبال جذب او هستند اما حالا توتو اسپورت خبر داده است که تاتنهام شرایط این بازیکن را از مدتی قبل زیر نظر داشته و مذاکرات اولیه برای به خدمت گرفتن او را با مدیران باشگاه یوونتوس آغاز کرده است.

تاتنهام آماده است تا مبلغی در حدود ۳۰ میلیون یورو برای جذب کیه‌زا پرداخت کند. آنگه پوستکوگلو علاقه زیادی به این ستاره ۲۶ ساله دارد و ظاهرا او هم مشتاق ترک ایتالیا و کسب تجربه بازی در لیگ برتر انگلیس است و از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار