| کد مطلب: ۱۱۳۰۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت در بدترین زمان با کینه قدیمی؛

سردار بدترین خبر را در آسیا به سپاهان داد

کار انتقال سردار به شباب الاهلی حریف چند روز آینده سپاهان در شروع فصل جدید را باید تمام شده دانست.

سردار بدترین خبر را در آسیا به سپاهان داد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این انتقال در شرایطی برای ستاره 10 سال اخیر فوتبال ایران رخ می‌دهد که آزمون همچنان با بایرلورکوزن قرارداد داشت و صحبت‌های زیادی درباره علاقه سویا به او وجود داشت که درنهایت این انتقال به دلیل مبلغ نزدیک به 13 میلیون یورویی که باشگاه اسپانیایی باید برای جذب مهاجم ایرانی تیم آلونسو هزینه می‌کرد به نتیجه نرسید تا شماره 20 تیم ملی فوتبال ایران در تصمیمی غیرمنتظره سر از الشباب الاهلی دربیاورد.

شباب الاهلی که فصل گذشته لیگ امارات را پس از العین در رتبه دوم تمام کرد، این روزها در اردوی اتریش حضور دارد و آماده حضور در مسابقات پلی‌آف لیگ نخبگان می‌شود. نماینده امارات که به تازگی با پائولو سوسا سرمربی سرشناس پرتغالی به توافق رسیده باید در بازی اول پلی‌آف در ورزشگاه نقش جهان روز 16 مردادماه (دو هفته دیگر) به مصاف سپاهان برود و سپس در صورت پیروزی به قطر می‌رود و باید برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ نخبگان با الغرافه مصاف بدهد. 

 این همان مسیری است که مورایس و شاگردانش نیز باید برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ نخبگان طی کنند و در این بین جذب خوسلو توسط الغرافه و حالا جذب سردار آزمون توسط الشباب الاهلی کار طلایی‌پوشان فوتبال ایران را برای موفقیت در این دو مسابقه پلی‌آف و رسیدن به مرحله گروهی بسیار دشوار کرده است.

اما پیوستن آزمون به شباب الاهلی و اینکه احتمالا او در اولین بازی رسمی خود با تیم جدید به مصاف سپاهان خواهد رفت، یک خاطره نه چندان خوشایند قدیمی را هم زنده می‌کند. ستاره این روزهای فوتبال ایران که در آستانه 30 سالگی و پس از موفقیت در فوتبال روسیه و حضور در بوندسلیگا و سری‌آ ماجراجویی جدیدی را در امارات آغاز خواهد کرد، چند سال پیش یکی از مهاجمین تیم پرستاره سپاهان در اواخر دهه 80 بود و به همین دلیل در 17 سالگی فرصتی برای بازی به دست نیاورد تا چند سال بعد و در سال 1399 این نارضایتی را زیر یک پست اینستاگرامی فریاد بزند.

در آن پست سردار در کنار ستاره‌های سابق سپاهان نظیر جان‌واریو، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و... دیده می‌شد که باعث شد آزمون زیر این پست بنویسد اگر در سپاهان می‌ماند فوتبالش نابود می‌شد. این پاسخ آزمون واکنش تند هواداران سپاهان را به همراه داشت که مدعی بودند سردار فوتبال خود را مدیون این تیم است، اما آزمون در ادامه تاکید کرد که چطور بازیکنی بدون بازی در یک تیم به محصول آن تیم تبدیل می‌‎شود؟

به هر حال آنچه مسلم است این است که شباب‌الاهلی با جذب پائولو سوسا و نفراتی همچون آزمون که تجربه بالایی از حضور در بالاترین سطح فوتبال دنیا دارند، به تنها به دنبال موفقیت در مرحله پلی‌آف و صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان است که برای موفقیت در این مسابقات هم برنامه دارد. البته صحبت‌هایی درباره عدم حضور آزمون در لیست دیدار برابر سپاهان شنیده می‌شود که در صورت صحت خبر بسیار خوشی برای مورایس و شاگردانش خواهد بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار