| کد مطلب: ۱۱۳۰۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد

سردار آزمون تائید کرد؛ مقصد: امارات!

سردار آزمون خبر پیوستنش به باشگاه شباب الاهلی واکنش نشان داد و گفت توافقات خوبی انجام شده ولی هنوز چیزی صددرصد نیست.

سردار آزمون تائید کرد؛ مقصد: امارات!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار آزمون فوق ستاره تیم ملی ایران که سال هاست در اروپا بازی می کند و همین حالا هم تحت قرارداد با باشگاه لورکوزن آلمان است، بعد از یک فصل بازی به صورت قرضی برای رم از این تیم جدا شد و از آنجاییکه باشگاه لورکورن قصد داشت ستاره ایرانی خود را به تیم های دیگر قرض دهد یا بفروشد، شایعات مختلفی در خصوص آینده سردار به گوش می رسید.

در خبرها آمده بود آزمون قرار است راهی لالیگا شود و جایگزین یوسف النصیری ستاره مراکشی سویا در این تیم شود که به تازگی راهی فوتبال ترکیه شده است. با این حال طی ساعات گذشته خبری مبنی بر حضور سردار آزمون در فوتبال امارات منتشر شد و بعضی از رسانه ها مدعی شدند ستاره فوتبال ایران قرار است به باشگاه شباب الاهلی این کشور بپیوندد.

از همین رو با خود سردار تماس گرفتیم تا در خصوص این موضوع و رفتنش به فوتبال امارات با او گفت و گو کنیم. مهاجم گلزن تیم ملی در گفت و گوی اختصاصی که با خبرورزشی داشت، به خبر رفتنش به فوتبال امارات واکنش نشان داد و گفت: توافقات خوبی انجام شده ولی هنوز چیزی صددرصد نیست. باید ابتدا تست های پزشکی را پشت سر بگذارم و در صورت نبود مشکل قراردادم امضا خواهد شد.سردار به گفتن همین جملات بسنده کرد و قرار است طی روزهای آینده و بعد از امضای قرارداد با تیم جدیدش، گفت و گوی مفصلی با ما در این خصوص داشته باشد.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار