| کد مطلب: ۱۱۳۰۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

دوست داشتم یک فصل دیگر با شما باشم

عبدالکریم: پرسپولیسی‌ها، شما بهترین هستید!

عبدالکریم حسن با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

عبدالکریم: پرسپولیسی‌ها، شما بهترین هستید!

 به گزارش آرمان می آنلاین ، ستاره قطری تیم پرسپولیس که با پرداخت رضایتنامه ۱.۳ میلیون دلاری از این تیم جدا شد و به الوکره قطر پیوست، پستی در صفحه خود منتشر کرد.

او در این پست از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرده و نوشته که آنها بهترین تماشاگران دنیا هستند و او دوست داشت یک فصل دیگر با آنها باشد.  

عبدالکریم همچنین نوشته که از رضا درویش بابت جدایی‌اش متشکر است.

 پست او را بخوانید:

از همه هواداران دوست داشتنی و بی‌نظیر پرسپولیس ممنونم؛ تمام این چند ماه که کنار هم بودیم برای من پر از خاطرات مثبت و شیرین بود که خوشبختانه با قهرمانی ما و یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام همراه شد.

هر وقت که برای گرم کردن وارد زمین می‌شدم یا زمانی که شعار حسن حسن یا حسن را برایم می‌خواندید، به معنی واقعی از خود بیخود می‌شدم و فقط دوست داشتم آن لحظه‌ها ادامه پیدا کند. حمایت شما از تیم‌تان ستودنی است و افتخار می‌کنم که بخشی از تیم قهرمان بودم.

همچنین خوشحالم که اولین بازیکن قطری تاریخ فوتبال ایران بودم که توانستم قهرمان شوم.دوست داشتم باز هم یک فصل دیگر در کنار هم باشیم، اما حالا دوباره فرصت برایم مهیا شده که در کشور خودم بازی کنم. ایران و پرسپولیس همیشه برایم یادآور خاطرات خوبند و بدون شک شما بهترین هواداران دنیا هستید.

از جناب آقای رضا درویش، رئیس باشگاه، بابت برآوردن آرزوی من بسیار سپاسگزارم. آخرین پیام تشکر و قدردانی از همه شما، مدیریت باشگاه، بازیکنان و هواداران به خاطر هر آنچه به عبدالکریم حسن دادید. ممنون و به امید دیدار ❤️

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار