| کد مطلب: ۱۱۳۰۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ‌های ۵ تا ۷ مهرماه برگزار خواهد شد

تاریخ بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  در‌صورتی‌که پیش‌نویس تقویم برنامه‌ریزی لیگ برتر در فصل جدید براساس همین برنامه‌ریزی پیش رفته و اعلام شود، هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در تاریخ‌های ۵ تا ۷ مهرماه برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری دربی پایتخت مشخص شد این بدان معناست که دیدار دربی نیز برای یکی از این سه روز تدارک دیده شده و برنامه آن در این بازه زمانی اعلام خواهد شد، اما از آن جایی که هفته دوم لیگ الیت از ۹ مهرماه آغاز می‌شود و این احتمال وجود خواهد داشت که یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس براساس قرعه برای بازی در این روز مجبور به ترک ایران به‌منظور برگزاری دیدار هفته دوم خود باشند؛ بنابراین احتمال برگزاری دربی در تاریخ پنجشنبه پنجم مهرماه قوت گرفته و احتمال برگزاری آن در این روز بیشتر از جمعه ششم و شنبه هفتم مهرماه خواهد بود. گفتنی است دیدار رفت دربی به میزبانی استقلال احتمالا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

سازمان لیگ برای اعلام برنامه‌های نیم‌فصل اول با محدودیت‌های زیادی مواجه خواهد بود. از یک سو فیفادی‌های شهریور، مهر و آبان سد راه برنامه‌ریزی مسئولان این سازمان قرار گرفته و از سوی دیگر برگزاری ۸ هفته از رقابت‌های لیگ الیت و ۶ هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲ آسیا در ایام برگزاری نیم‌فصل اول لیگ برتر، سازمان لیگ را برای اعلام برنامه‌های نیم‌فصل اول با مشکلات و محدودیت‌های زیادی مواجه کرده است. با این حال و طبق پیش‌نویس اولیه تقویم برنامه‌ریزی شده از سوی سازمان لیگ، نیم‌فصل اول رقابت‌ها با تخمین سه تا چهار روز پس و پیش، در تاریخ ۷ دی‌ماه به پایان رسیده و این در صورتی است که پنجره زمستانی به‌منظور برگزاری نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل برای ۱۲ دی‌ماه تا ۸ بهمن‌ماه پیش‌بینی شده است که مطمئنا دو سه بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم با این تاریخ همپوشانی خواهد داشت. گفتنی است براساس همین تقویم قرار است فصل بیست‌و‌چهارم در دهه اول خردادماه سال ۱۴۰۴ به پایان برسد؛ هرچند روز دهم خردادماه سال بعد برای پایان تقویم فوتبالی رقابت در لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی پیش‌بینی شده است. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار