| کد مطلب: ۱۱۲۹۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

یحیی عطیه الله همچنان گزینه اول پرسپولیس است

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس نسبت به حواشی انتقال مدافع چپ مراکشی به این تیم واکنش نشان داد.

یحیی عطیه الله همچنان گزینه اول پرسپولیس است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ یحیی‌ عطیه‌الله نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس بعد از جدایی عبدالکریم حسن محسوب می‌شود. با این حال چالش‌های مذاکراتی مانع از این انتقال تا به این لحظه شده است.

 طی ساعات اخیر اما شایعاتی مبنی بر ناامیدی باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن و تلاش برای مذاکره با دیگر گزینه‌ها داغ شده است. این در حالیست که هواداران پرسپولیس بعد از جدایی عبدالکریم انتظار اقدامی مناسب از سوی باشگاه برای انتقال مناسب در سمت چپ دفاعی هستند.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص اقدامات این باشگاه برای پوشش ضعف‌های تیم اینطور می‌گوید: همانطور که آقای درویش وعده دادند به دنبال تدارک تیمی در قواره نام پرسپولیس هستیم. مهم‌ترین موضوع برای ما این است که خصوصا در لیگ نخبگان آسیا شرایط خوبی را دنبال کنیم و بهترین‌ها را در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: بعد از تمدید قرارداد با نفرات مدنظر و جذب نفرات جدید در گام اول، اکنون باشگاه در دو پست اساسی دیگر که نیاز به تقویت دارد، تلاش خود را دنبال می‌کند.هواداران پرسپولیس مطمئن باشند تمامی ارکان باشگاه برای این مهم در تلاش هستند تا مذاکرات مثبتی برای تقویت تیم صورت گیرد.

بادامکی در واکنش به شایعات ناامیدی این باشگاه برای جذب یحیی‌ عطیه‌الله گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد. هواداران عزیز پرسپولیس اسیر جو رسانه‌ای و دلالسیم شکل گرفته نشوند. مذاکرات ما با این بازیکن از چندی پیش استارت خورده و همچنان دنبال می‌شود. گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد اما قطعا اولویت اول ما این بازیکن است که سرمربی نیز روی آن تاکید داشته است. با این حال موانعی در این مسیر وجود دارد که  مربوط به قراردادش با باشگاه تحت اختیارش و همچنین مبالغ درخواستی برای رضایت‌نامه و قراردادش است. قطعا آقای درویش نیز منافع باشگاه را در نظر خواهند داشت و همانطور که پیش از این با جذب نفرات قابل اعتنا، رضایت هواداران جلب شد، این بار هم تا دستیابی به نتیجه برای مذاکرات پیش خواهیم رفت. بار دیگر تاکید می‌کنم که قطعا  اولویت ما عطیه خواهد بود و طی ساعات و روزهای آتی این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار