| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

حمله هواداران استقلال به رونمایی از بازیکن بوسنیایی

باشگاه استقلال از خرید جدید و بوسنیایی خود که گفته می شد بدون اطلاع جواد نکونام خریداری شده و فقط با تایید سرمربی آبی ها جذب خواهد شد رونمایی کرد.

حمله هواداران استقلال به رونمایی از بازیکن بوسنیایی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با اعلام صفحه رسمی باشگاه استقلال آلمدین زیلیکیچ وینگر بوسنیایی که گفته می شد بدون اطلاع و تایید جواد نکونام سرمربی این تیم جذب شده است با قراردادی ۲ ساله رسما به تیم استقلال پیوست.

زیلیکیچ و کیوسفسکی دو بازیکنی هستند که گفته می شد بدون اطلاع سرمربی تیم استقلال جذب شده اند و با توجه به این که رزومه چشمگیری ندارند و در تیم های مطرحی بازی نکرده اند باعث شد هواداران استقلال در فضای مجازی به این دو خرید اعتراض کنند.

اعتراض و حمله هواداران در فضای مجازی باعث شد باشگاه استقلال اعلام کند زیلیکیچ در اردوی ترکیه به صورت تستی شرکت خواهد کرد و در صورت تایید جواد نکونام به این تیم اضافه خواهد شد. اما روز گذشته در خبرورزشی اعلام کردیم این بازیکن به طور قطع در تیم استقلال ماندنی است و خبر تایید در اردوی ترکیه صحت ندارد که باشگاه استقلال با انتشار خبر رسمی پیوستن زیلیکیچ خبر روز گذشته خبرورزشی را تایید کرد. به نظر می رسد خبر شرکت زیلیکیچ به صورت تستی در اردوی ترکیه برای آرام کردن هواداران استقلال منتشر شده بود تا جو هواداری این تیم آرام شود.

رسمی شدن پیوستن زیلیکیچ به استقلال این شائبه را میان هواداران به وجود آورده است که اگر این بازیکن بدون اطلاع جواد نکونام خریداری شده چرا سرمربی آبی ها راضی به بستن قرارداد و رونمایی این بازیکن شده است و چرا حاضر شده زیلیکیچ یکی از سهمیه های خارجی این تیم را بسوزاند؟

رسمی شدن خبر پیوستن زیلیکیچ آنقدر برای هواداران استقلال عجیب بوده که با حمله به صفحه رسمی باشگاه استقلال زیر پست معارفه زیلیکیچ به خرید این بازیکن اعتراض کرده و اعتقاد دارند تیم استقلال بازیکن بزرگ می خواهد و مسبب خرید این بازیکن، جواد نکونام و هلدینگ خلیج فارس است.

گفته می شود زیلیکیچ در پست وینگر بازی می کند و دیگر خرید بوسنیایی باشگاه استقلال، ودران کیوسفسکی در پست دروازه بانی است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار