| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

با قرعه کشی فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، دربی پایتخت باید در هفته ششم برگزار شود.

زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، قرعه کشی بیست و چهارمین دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران انجام شد که طی آن، استقلال و پرسپولیس به عنوان دو مدعی همیشگی کسب عنوان قهرمانی این پیکارها، باید در هفته ششم به مصاف هم بروند.

در این مراسم که در هتل المپیک برگزار شد، سرخابی رقبای خود را در طول فصل شناختند و هر چند که تقابل دو تیم با باشگاه های مدعی مانند سپاهان و تراکتور نیز از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود اما بدون شک دربی تهران میان استقلال و پرسپولیس از جذابیت بیشتری برخوردار است.

پس از اتفاقات فصل گذشته که استقلال در هفته های پایانی قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد، حالا آبی ها با انگیزه انتقام و جبران ناکامی فصول گذشته، به مصاف رقیب دیرینه می روند و نکونام نیز برای این مسابقه، هدف های زیادی دارد.

سرمربی آبی پوشان که در دو بازی رفت و برگشت فصل قبل برابر پرسپولیس به تساوی دست یافت، در هر دو دیدار با هجمه هایی از سوی باشگاه رقیب مواجه شد که او را به انجام بازی تدافعی متهم کردند و حالا نکونام در اندیشه شکستن طلسم ناکامی های تیم در دربی های تهران است.

در سمت مقابل نیز خوان کارلوس گاریدو به سومین سرمربی متفاوت پرسپولیس در سه دربی اخیر تبدیل می شود که مقابل نکونام قرار گرفته اند. مرد شماره یک نیمکت سرخ ها امیدوار است تا با سربلندی از شهرآورد تهران خارج شود و به همین دلیل قطعا از این موضوع آگاه است که دربی چقدر برای هواداران تیمش مهم است.

از آخرین پیروزی استقلال در دربی پایتخت مدت زمان زیادی می گذرد و هواداران این تیم خواستار پایان دادن به این ناکامی هستند. علاوه بر این، حضور رامین رضاییان در ترکیب آبی ها که پیش از این با لباس پرسپولیس موفق به باز کردن دروازه استقلال شده بود، از دیگر نکات مهم تقابل امسال دو تیم خواهد بود.

با توجه به انتقالات شکل گرفته، بدون شکل دربی پایتخت در لیگ آینده، بیشتر از فصول قبل حائز اهمیت است و دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز پرستاره تر از قبل با هم روبرو خواهند شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار