| کد مطلب: ۱۱۲۹۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد

گل‌محمدی: حرفه‌ای نیست که درباره پرسپولیس صحبت کنم

​سرمربی فولاد می‌گوید هدف تیمش، داشتن نمایشی است که فوتبال‌دوستان خوزستانی از آن لذت ببرند.

گل‌محمدی: حرفه‌ای نیست که درباره پرسپولیس صحبت کنم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یحیی گل محمدی، سرمربی فولاد خوزستان در حاشیه مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما مشغول آماده‌سازی خودمان هستیم. خودمان را برای اردوی بعدی آماده می‌کنیم که تا فردا اعلام می‌شود، کجا برگزار می‌شود.

او درباره شرایط فولاد و نقل و انتقالات تابستانی تیمش گفت: خدا را شکر بالاخره فولاد تیمی ریشه‌دار است و هواداران پرشوری دارد. قطعا با توجه به مشکلاتی که سال‌های قبل بود، باید شرایطی را به وجود بیاوریم که بتوانیم شرمنده هواداران نشویم، بتوانیم فوتبالی خوبی ارائه کنیم و فوتبال‌دوستان خوزستانی خصوصاً اهوازی‌ها از نمایش بازیکنان تیم لذت ببرند و راضی باشند. این هدف ماست و امیدوارم که بتوانیم به آن دست پیدا کنیم.

سرمربی سابق پرسپولیس درباره تشکر بازیکنان پرسپولیس از او پس از قهرمانی گفت: برای قهرمان شدن قطعاً آدم‌های زیادی تلاش می‌کنند و هیچ وقت تنهایی نمی‌شود کاری انجام داد و یا اتفاق بزرگی را رقم زد. به هر حال کسانی از شروع فصل کنار ما بودند و انتهای فصل ما نبودیم، فرقی نمی‌کند. زحمت زیادی کشیدند تا اتفاق خوبی رقم بخورد.

او درباره تاثیر سقف بودجه تعیین شده در نقل و انتقالات روی پرسپولیس که نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیاست، گفت: بیشتر دوست دارم در مورد تیم خودمان صحبت کنیم و فکر می‌کنم کار حرفه‌ای نیست به این سؤال پاسخ بدهم. من الان در فولاد هستم و دوست دارم که بیشتر راجع به تیم خودم صحبت کنم. حرفه‌ای نیست که یک مربی درباره تیم سابق خود با بقیه تیم‌ها زیاد صحبت کند.

گل محمدی درباره احتمال برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ با تاخیر گفت: از دو سال قبل بحث کمک داور ویدیویی وجود داشت و می‌شد کارهای خیلی خوبی انجام شود. این حرف‌های اول فصل خیلی تکراری است. یکسری مشکلات کوچک و بزرگ برای آوردن سیستم کمک داور ویدیویی  و همچنین در برگزاری لیگ وجود دارد. عدم استقرار کمک داور ویدیویی، عدم وجود زیرساخت‌های مناسب از نظر ورزشگاه برای برگزاری لیگ، مشکلات زیادی به وجود آورده است، ولی از یک جایی باید کار را شروع و درست کنیم. باید زیرساخت خوب و لازم را برای آمدن فناوری VAR باید ایجاد کنیم. به نظرم باید تلاش بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

سرمربی فولاد درباره اینکه فقط تراکتور و سپاهان می‌توانند با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند، آیا فولاد در این مورد شکایتی دارد یا نه، گفت: نه برای ما فرقی ندارد. هر کجا که اعلام کنند، بازی می‌کنیم. برای ما مهم میزبانی و انجام شدن کارهای مرتبط به آن است.

"مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت کردید؟" سرمربی فولاد گفت: بله، مشکلی نیست.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار