| کد مطلب: ۱۱۲۹۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

گواردیولا: دوست دارم ستاره تیم من توپ طلا ببرد

پپ گواردیولا می‌گوید از این که رودری برنده توپ طلا باشد بسیار خوشحال خواهد شد.

 گواردیولا: دوست دارم ستاره تیم من توپ طلا ببرد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بسیاری از رسانه‌ها و خبرنگاران و فوتبال‌دوستان تا پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۴ معتقد بودند که وینیسیوس جونیور و جود بلینگام دو مدعی اصلی کسب جایزه ارزشمند توپ طلا به واسطه قهرمانی رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

این دو بازیکن همچنان هم از مدعیان اصلی کسب این جایزه به حساب می‌آیند اما قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ که با درخشش رودری در ترکیب این تیم همراه بود باعث شده است که این بازیکن هم به صورت جدی به عنوان یکی از مدعیان اصلی مطرح شود و رقابت سختی بین این ستاره‌ها جریان داشته باشد.

گواردیولا پیش از بازی دوستانه تیمش در تور پیش فصل برابر سلتیک در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «من نمی‌توانم انکار کنم که چقدر دوست دارم که رودری برنده توپ طلا شود و از این اتفاق بسیار خوشحال خواهم شد. ثبات او واقعا باورنکردنی و بی‌رحمانه است. قرار گرفتن در کورس و نامزد شدن یا برنده شدن توپ طلا واقعا فوق‌العاده و عالی است.»

قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و همچنین قهرمانی منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر باعث شده است که رودری از شانس خوبی برای کسب جایزه توپ طلا برخوردار باشد. این در حالی است که وینیسیوس با تیم ملی برزیل در کوپا و بلینگام با تیم ملی انگلیس در یورو در کسب عنوان قهرمانی ناکام بودند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار