| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

شوک به ستاره پرسپولیس؛ همین جمله ها را علیه من استفاده کردند!

گئورگی گولسیانی، مدافع پرسپولیس به هجمه ایجاد شده بعد از مصاحبه‌اش درباره فوتبال زنان واکنش نشان داد.

شوک به ستاره پرسپولیس؛ همین جمله ها را علیه من استفاده کردند!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مصاحبه اخیر گولسیانی پرسپولیس درباره فوتبال زنان گرجستان بازتاب منفی برای ستاره پرسپولیس در رسانه‌های ایران و گرجستان داشته اما این بازیکن واکنش نشان و داده و معتقد است یک سوتفاهم بزرگ رخ داده.

گزیده صحبت‌های گولسیانی با ورزش سه در خصوص این سوتفاهم را در ادامه بخوانید:

{سوال برنامه} سوال این بود که آیا فوتبال به درد زنان نمی‌خورد یا ورزشی مناسب برای آنها نیست؟ من گفتم خیر، فوتبال برای زنان مناسب است. اما سطح و لِوِل فوتبال زنان و مردان متفاوت است. من در ادامه همچنین گفتم که اگر زنان در آینده کیفیت بالاتری در فوتبال ارائه دهند، من نظرم را عوض خواهم کرد. این یک پاسخ رسمی و مودبانه بود، اما آنها همین جملات را علیه من استفاده کردند.

{توهین جنسیتی} در گرجستان این سبک پروپاگاندای هجومی و تخریبی خیلی جواب می‌دهد. آنها از کلمات در قالبی غیر از واقعیت استفاده می‌کنند و فقط یک تکه و بخش از جملات تو را برداشته و از همان علیه خودت استفاده می‌کنند. اما مجموع مصاحبه من کاملا مودبانه و توام با احترام به زنان بود و هرگز توهین جنسیتی به آنها نکردم.

{تیم ملی زنان گرجستان} از دیدن عملکرد تیم ملی زنان گرجستان شگفت‌زده شدم، زیرا آنها پتانسیل درخشان و بالایی دارند و اگر آنها عملکرد بهتری ارائه دهند، نظر من حتی در این مورد (تفاوت فشار بین فوتبال زنان و مردان)، عوض خواهد شد.

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار