| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد

واسکز:

امباپه به دنیا آمده تا ستاره رئال مادرید باشد

لوکاس واسکز از پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید ابراز خوشحالی کرد.

امباپه به دنیا آمده تا ستاره رئال مادرید باشد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، همه از علاقه امباپه به پوشیدن پیراهن رئال مادرید با خبر بودند و همچنین می‌دانستند که مدیران باشگاه رئال تا چه اندازه مشتاق هستند که این ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرند و این اتفاق بالاخره در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال و با پایان مهلت قرارداد او با پاری سن ژرمن رخ داد.

هواداران و بسیاری از بازیکنان رئال مادرید تا به حال به این اتفاق واکنش نشان داده‌اند و از اینکه این باشگاه موفق شده یک فوق ستاره دیگر را به خدمت بگیرد بسیار خوشحال به نظر می‌رسند و حالا واسکز هم که یکی از کاپیتان‌های جدید رئال مادرید در این فصل خواهد بود در این باره صحبت کرده است. 

 این ستاره اسپانیایی رئال مادرید در این باره به سایت رسمی باشگاه رئال مادرید گفت:« کیلیان بازیکنی خاص است، یکی از آن ستاره‎‌هایی است که به دنیا آمده‌اند تا برای رئال مادرید بازی کنند. ما سال بسیار جذاب و هیجان انگیزی را در ادامه در پیش خواهیم داشت و بی‌صبرانه منتظر فصل جدید هستیم. 

ما موفق شدیم استعدادهای درخشانی بسیاری را به این تیم و آنچه که پیش از این هم داشته‌ایم اضافه کنیم. داشتن امباپه در بین بازیکنان رئال اتفاقی بسیار خاص و باورنکردنی برای ماست و همه قرار است در طول این فصل از دیدارها لذت ببریم و از همه مهم‌تر این که قرار است جام‌های بسیاری را هم در کنار هم به دست آوریم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار