| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد

خوردبین: بیرانوند و رضاییان کم‌لطفی کردند

پیشکسوت محجوب پرسپولیس از جدایی بیرانوند و حضور رضاییان در استقلال ناراحت شده و به این موضوع واکنش نشان داده است.

 خوردبین: بیرانوند و رضاییان کم‌لطفی کردند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، محمود خوردبین پیشکسوت و مشاور مدیر عامل پرسپولیس در خصوص جدایی بیرانوند از جمع سرخ‌ها و پیوستنش به تیم تراکتور گفت: رامین و بیرانوند بازیکنان پرسپولیس بودند یا در تیم ما سابقه بازی داشتند، به همین دلیل حق پرسپولیس و هوادارانش نبود که با آنها اینگونه برخورد کنند و به تیم‌های دیگر بروند. به نظرم آنها در حق تیم پرسپولیس و هوادارانش کم‌لطفی کردند.

مشاور مدیر عامل پرسپولیس در رابطه با اتفاقات خوبی که در چند روز اخیر در خصوص جذب چند بازیکن جدید در باشگاه پرسپولیس رخ داده افزود: من چند وقت قبل هم گفته بودم هوادارانمان صبور باشند چون حتما اتفاقات خوبی در فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیس رخ خواهد داد. دیدیم یک مدافع خوب و یک مهاجم خوب جذب شدند. در آینده هم حتما چند بازیکن خوب دیگر به جمع بازیکنان پرسپولیس اضافه خواهند شد.

خوردبین همچنین گفت: فصل قبل هم خیلی‌ها زود قضاوت کردند و معتقد بودند که سپاهان خیلی بهتر و زودتر از همه تیمش را به بهترین شکل ممکن بسته است اما دیدید که در پایان، پرسپولیس قهرمان لیگ شد. در این فصل هم باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن همه جوانب بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کرده و بهترین نفرات را در پست‌ها بر اساس نیاز واقعی تیمش جذب کرده و یا در آینده اقدامات بیشتری برای بسته شدن تیم انجام خواهد شد تا تمام دغدغه‌های هواداران برطرف شود.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار