| کد مطلب: ۱۱۲۹۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

رونمایی از گزینه استرالیایی پرسپولیس برای دفاع چپ

جیسون آلن دیویدسون گزینه استرالیایی باشگاه پرسپولیس برای انتقال به این تیم است.

رونمایی از گزینه استرالیایی پرسپولیس برای دفاع چپ

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع چپ است. به نظر می‌رسد انتقال عبدالکریم حسن به یکی از تیم‌های قطری مراحل نهایی خود را سپری می کند و باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است تا بازیکنی را به عنوان جانشین او جذب کند.

در این میان یحیی عطیه‌الله یکی از نفراتی بود که باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی برای جذب او داشت و با این بازیکن به توافق اولیه هم رسید اما در ادامه راه فشار سرمربی تیم ملی مراکش مبنی بر این که بهتر است در لیگی جز لیگ فوتبال ایران بازی کند، باعث شد تا این بازیکن دچار تردید شود و حالا نیز زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال او به باشگاه العربی مصر شنیده می شود.

اما جالب اینجاست که یحیی عطیه‌الله تنها بازیکن موردنظر باشگاه پرسپولیس نبود و سرخ پوشان به موازات گفتگو با این مدافع مراکشی با یک گزینه استرالیایی نیز مذاکرات خود را پیش بردند.

جیسون آلن دیویدسون بازیکن تیم ملی استرالیا یکی از گزینه‌های پرسپولیس است. مدافع چپ ۳۳ ساله‌ای که دو فصل گذشته در تیم یوپن از لیگ برتر بلژیک گذرانده و سابقه بازی در تیم‌هایی چون ملبورن ویکتوری،‌ هاسترفیلد در لیگ چمپونشیپ انگلیس، وست برومویچ در لیگ برتر انگلیس و خرونینگن در لیگ برتر هلند را دارد.

مذاکرات طرفین ادامه دارد و باید منتظر بود و دید درنهایت این بازیکن که سهمیه آسیایی هم محسوب می شود به جمع سرخ پوشان اضافه خواهد شد یا نه.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار