| کد مطلب: ۱۱۲۹۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

جانشین عبدالکریم حسن از استرالیا می‌آید؟

رونمایی از گزینه جدید پرسپولیس: به یاد اولسان!

باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی با مدافع چپ پای استرالیایی یوپن بلژیک انجام داده است.

رونمایی از گزینه جدید پرسپولیس: به یاد اولسان!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بحث جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس جدی‌تر از قبل شده و به نظر می‌رسد در نهایت این مدافع چپ قطری دوباره به کشورش برگردد که در این شرایط، باشگاه ایرانی هم به دنبال جذب جانشین وی بوده تا مشکلی در این پست برای فصل جدید نداشته باشد و به همین منظور با یک مدافع استرالیایی مذاکرات خوبی انجام داده است.

باشگاه پرسپولیس فعالیت خود در نقل و انتقالات تابستانی را با جذب ایوب العملود، مدافع راست مراکشی آغاز کرد و پس از آن هم فرشاد احمدزاده و علی علیپور را به خدمت گرفت، اما اکنون تمرکز جدی خود را روی خرید یک مدافع چپ گذاشته و در حالی که گفته می‌شد یحیی عطیه‌الله گزینه سرخ پوشان است، اما مشکلات شخصی متعدد احتمالا مانع از انتقال وی شود و از سوی دیگر نیز این باشگاه به طور جدی‌تر به دنبال جیسون دیویسون استرالیایی است.

جیسون دیویسون، مدافع چپ پای استرالیایی است که در دو فصل اخیر مهره ثابت یوپن بوده و طی این مدت در 52 بازی ژوپیر لیگ به میدان رفته و پیش از آن هم در ملبورن ویکتوریا، اولسان هیوندای کره جنوبی، خرونینگن هلند، وست‌بروم انگلیس، هراکلس هلند و ... عضویت داشته است.

 

fhkxmsin

این بازیکن که در جام جهانی 2014 مهره ثابت تیم ملی استرالیا در سه مسابقه حساس مرحله گروهی مقابل تیم‌های شیلی، هلند و اسپانیا بوده، در سال 2015 نیز همراه با کانگوروها به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دست یافت و گل صعودشان به فینال را هم مقابل امارات به ثمر رساند و در‌ عرصه باشگاهی نیز تجربه بازی مقابل بارسلونا را دارد.

 

kksf5r2f

دیویسون در فینال سال 2020 لیگ قهرمانان آسیا نیز که پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای قرار گرفت و شکست خورد، در تیم کره‌ای عضویت داشت ولی به دلیل مصدومیت جزئی در آن مقطع نتوانست به میدان برود ولی حالا تبدیل به گزینه جدی سرخ پوشان شده است.

این مدافع چپ پا که تجربه 23 بازی برای تیم ملی استرالیا و یک گل ملی را دارد، علاوه بر قهرمانی همراه با کشورش در جام ملت‌های 2015 و قهرمانی همراه با اولسان هیوندای در لیگ قهرمانان آسیا، سه جام دیگر نیز الیمپیا لیوبلیانا اسلوونی در لیگ و جام حذفی و همچنین یک قهرمانی همراه با ملبورن ویکتوریا در جام حذفی استرالیا به دست آورده است.

مذاکرات باشگاه پرسپولیس با جیسون دیویسون به خوبی پیش رفته و از سوی دیگر این مدافع چپ می‌تواند جزو سهمیه‌های آسیایی سرخ پوشان قرار بگیرد و دست این باشگاه را برای خرید بازیکن خارجی و غیر آسیایی باز بگذارد.

5nniojw4 (1)

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار