| کد مطلب: ۱۱۲۸۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

یحیی عطیةالله این روزها چه می‌کند؟

پرسپولیس در مذاکره با پرحاشیه‌ترین بازیکن آفریقا

یحیی عطیةالله که یکی از بازیکنان مدنظر پرسپولیس در تابستان جاری است، روزهای عجیب و پرحاشیه‌ای را پشت سر می‌گذارد.

پرسپولیس در مذاکره با پرحاشیه‌ترین بازیکن آفریقا

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یحیی عطیةالله فصل گذشته در باشگاه سوچی روسیه حضور داشت اما در پایان فصل و پس از سقوط این تیم به لیگ پایین‌تر، در شرایطی که باشگاه روسی یک فصل دیگر با این بازیکن قرارداد داشت و تصمیم بر حفظ او گرفته بود، روسیه را ترک کند و ناپدید شد!

این اتفاق واکنش مدیر ورزشی سوچی را نیز به دنبال داشت و او با اشاره به اینکه عطیةالله یک هفته است در تمرینات تیمش شرکت نمی‌کند، گفت: ما در این خصوص به فدراسیون بین‌المللی فوتبال نامه زده‌ایم، اما هنوز نمی‌دانیم مشکل عطیة الله با ما چیست. با این حال، از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

اما امروز شبکه تلویزیونی ETC جزئیات جدیدی را درباره این بازیکن فاش کرد. محمد شبانه، روزنامه نگار این شبکه، در این خصوص گفت: باشگاه سوچی روسیه، تیمی که یحیی عطیةالله در نیم فصل دوم فصل گذشته در آن بازی کرد، همچنان به دنبال ردی از بازیکن خود است، اما به نتیجه نرسیده است.

وی افزود: الاهلی مصر، مخفیگاه عطیةالله است و این باشگاه او را از دید همه پنهان کرده است. باشگاه روسی او اثری از او پیدا نمی‌کند و وضعیت به همین منوال ادامه دارد.  باشگاه سوچی در فیفا علیه یحیی عطیه الله پرونده تشکیل خواهد داد.

 این روزنامه‌نگار توضیح داد که دلایل عجیبی برای نهایی نکردن قرارداد عطیةالله با الاهلی وجود دارد، اگرچه در قرارداد این بازیکن یک بند فسخ وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت سقوط به لیگ دسته دوم با پرداخت مبلغی که در این قرارداد وجود دارد، از این تیم جدا شود.

با اعلام این شبکه تلویزیونی، گزارش‌های خبری حاکی از آن است که عطیةالله پس از درخواست ایجنتش برای آماده‌سازی برای انتقال او به یک باشگاه جدید که به احتمال زیاد باشگاه الاهلی خواهد بود، تصمیم به بازگشت به مراکش گرفته است. این منابع مدعی هستند که مدافع سابق الوداد مراکش پس از سقوط سوچی به دسته دوم روسیه، پیشنهاد بازی برای این تیم در فصل 2024-2025 را رد می‌کند.

این اظهارات در شرایطی از سوی مجری برنامه ETC مطرح شد که وب‌سایت العین الثالثة مدعی شده باشگاه الاهلی مصر پس از مذاکراتی فشرده موفق شده مسئولان باشگاه سوچی روسیه را متقاعد کند که یحیی عطیةالله را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به نوشته این وب‌سایت، دو طرف بر سر جزئیات مالی انتقال قرضی عطیة‌الله به الاهلی در فصل آینده به توافق رسیدند و الاهلی وارد مرحله نهایی مذاکرات شده که شامل توافق با این بازیکن و ایجنتش بر سر جزئیات مالی قبل از امضای قرارداد است.

 العین الثالثة همچنین نوشت یک باشگاه مطرح روسی و همچنین پرسپولیس ایران دو باشگاهی هستند که برای جذب عطیةالله با الاهلی رقابت می‌کنند، اما عطیةالله این هفته به منظور تکمیل مذاکرات خود با الاهلی در مراکش به سر می‌برد.

مدافع ملی پوش مراکشی در 8 فوریه 2024 قراردادی به مبلغ 500 هزار یورو با سوچی روسیه امضا کرد و در 10 مارس اولین بازی خود را با باشگاه جدیدش انجام داد‌. او در این مسابقه به عنوان جانشین الکسی سوتورمین مقابل لوکوموتیو به میدان رفت؛ دیداری که با تساوی 2-2 به پایان رسید.

یحیی عطیةالله بین سال های 2014 تا 2019 با المپیک اسفی مراکش بازی کرد و سپس به تیم فوتبال ولس در لیگ یونان منتقل شد. او در سال 2020 با امضای قراردادی به الوداد کازابلانکا پیوست و زمستان گذشته نیز به باشگاه سوچی روسیه رفت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار