| کد مطلب: ۱۱۲۸۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد

پروژه استقلال علیه پرسپولیس شکست خورد

باشگاه استقلال که فصل پیش نتوانسته بود پروژه پر سر و صدای انتقال بیرانوند به این تیم را به سرانجام برساند، در این فصل برای جذب سه بازیکن سابق پرسپولیس تلاش کرد که فقط توانست رامین رضاییان را استقلالی کند

پروژه استقلال علیه پرسپولیس شکست خورد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی، طی دو روز متوالی دو بازیکن سابقش را به اردوگاه سرخ برگرداند. دو بازیکنی که در اوج‌گیری دوباره پرسپولیس در دهه نود عضو تیم رویایی برانکو بودند و افتخارات زیادی کسب کردند.

فرشاد احمدزاده و علی علیپور که در این تابستان مورد توجه استقلال نیز قرار داشتند دست رد به سینه رقیب سنتی زدند تا دوباره سرخ‌پوش بشوند.

نکته جالب توجه و مشترک در مصاحبه‌های این دو بازیکن این بود که هر دو پرسپولیس را خانه خود می‌دانستند و نمی‌توانستند به این باشگاه پشت کنند.باشگاه استقلال که فصل پیش نتوانسته بود پروژه پر سر و صدای انتقال علیرضا بیرانوند به این تیم را به سرانجام برساند، در این فصل برای جذب سه بازیکن سابق پرسپولیس تلاش کرد که فقط توانست رامین رضاییان را استقلالی کند اما فرشاد احمدزاده و علی علیپور ترجیح دادند همیشه به عنوان یک پرسپولیسی شناخته شوند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار