| کد مطلب: ۱۱۲۸۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد

این پرسپولیسی از استقلالی ها عذرخواهی کرد

علی علیپور در بازگشت به پرسپولیس از هواداران می‌خواهد که او را بیشتر از همیشه حمایت کنند.

این پرسپولیسی از استقلالی ها عذرخواهی کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علی علیپور، پس از بازگشت به پرسپولیس و امضای قراردادش در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه یک معذرت خواهی از شما عزیزان می‌کنم، ببخشید که زیاد منتظر ماندید. خداراشکر بعد از ۴ سال توانستم برگردم به پرسپولیس، تیمی که در آن خاطرات زیادی دارم و خانه خودم بوده و هست.

علیپور ادامه داد: خیلی خوشحالم از اتفاقی که رخ داده و امیدوارم در فصل پیش رو، در کنار هواداران و شما که تیم را حمایت می‌کنید فصل قوی داشته باشیم و برای قهرمانی ادامه بدهیم.

او در مورد اینکه انتظارات در بازگشت به پرسپولیس از او بالاست گفت: با تمام تمرکز و فکر آرام برگشتم و خیلی هم خوشحالم که این اتفاق افتاد. مصمم هستم که با تمام قدرتم در تمرینات و کار تیمی و گروهی شرکت کنم و در بازی‌ها عملکرد خیلی خوبی به جا بگذاریم و هواداران را خوشحال کنیم.

او خطاب به هواداران‌شان گفت: از هواداران می‌خواهم پشتم باشند و همه جوره حمایتم کنند که من فقط تمام تمرکزم در زمین باشد و بیرون از زمین هواداران عزیزمان بیشتر از همیشه حمایتم کنند که باعث دلگرمی‌ام باشد تا آن عملکردی که می‌خواهند را در کنار تیم انجام بدهیم.

علیپور درباره پیشنهاد استقلال گفت: من اول بنابر ادب و احترام و چیزی که همیشه بر آن متعهد بودم، باید یک عذرخواهی از مجموعه و هواداران عزیز استقلال داشته باشم. فوتبال حرفه‌ای است و طبیعی است و صحبت همه جای دنیا وجود دارد و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد. الان یک عذرخواهی از آنها دارم چون بنا به هر اتفاقی که رقم خورد نتوانستم از جایی که در آن بزرگ شدم و مدیونش هستم دل بکنم و نتوانستم با خودم کنار بیایم.

این مهاجم ادامه داد: یک دِینی بر گردنم بود و به همین خاطر از آن عزیزان عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم بنده را ببخشند. همچنین تشکر می‌کنم بابت تمامی احترام و وقتی که گذاشتند و آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم در ادامه راه برای آن عزیزان.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار