| کد مطلب: ۱۱۲۸۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

نیکو فصل بعد در اتلتیک

والورده آب پاکی را روی دست بارسا ریخت

ارنستو والورده ابراز اطمینان کرد که نیکو ویلیامز در تمرینات پیش فصل بیلبائو حاضر خواهد شد و فصل بعد نیز به بازی در این باشگاه ادامه می‌دهد.

والورده آب پاکی را روی دست بارسا ریخت

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، ارنستو والورده امروز در در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود برای فصل 25-2024 حضور یافت. سرمربی اتلتیک در این نشست به شایعات جدایی نیکو ویلیامز و بند فسخ 58 میلیون یورویی او واکنش نشان داد.

والورده در مورد علاقه بارسا و چند تیم انگلیسی به نیکو گفت: «ما روی او برای بازگشت به تمرینات حساب می‌کنیم (در 12 آگوست). نیکو از ما راضی است و ما نیز از او راضی هستیم.» 

 والورده ادامه داد: «ما آرزو داریم بهترین بازیکنان خود را حفظ کنیم و بازیکنان نیز البته بخواهند در کنار ما باشند. سال بسیار هیجان‌انگیزی برای ماست. ما تیم بسیار خوبی داریم و آرزوی قوی‌تر شدن آن را داریم. در مورد اونای سیمون و اینیاکی نیز این اتفاق می‌افتد. ما می‌خواهیم در همه تورنمنت‌ها موفق کار کنیم و این سالی است که در آن چالش‌های زیادی پیش رو داریم. من مطمئن هستم که نیکو دوست دارد با ما ادامه دهد. او بازیکنی است که قرارداد دارد و ما از او راضی هستیم. منتظریم تا او در روز مقرر و بدون هیچ مشکلی با ما تمرین کند.»

pqlkqnta

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار