| کد مطلب: ۱۱۲۸۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد

بزرگ‌ترین انتقال تابستانی پرسپولیس در راه است

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای کوتاه به فضای پیرامون این روزهای باشگاه و نارضایتی هواداران واکنش نشان داد و البته به موضوع مهمی هم در میان حرف‌هایش اشاره کرد.

بزرگ‌ترین انتقال تابستانی پرسپولیس در راه است

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس که قدرتمندترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران با کسب قهرمانی‌های پرشمار در مسابقات مختلف به شمار می‌رود، پنجره تابستانی لیگ بیست و چهارم را نگران‌کننده آغاز کرده است. علیرضا بیرانوند اولین بازیکن بزرگ اردوی سرخ بود که قراردادش را فسخ کرد و سپس مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر هم به مانند بیرانوند تصمیم به حضور در تبریز و بازی برای تراکتور گرفتند. علی نعمتی هم دیگر بازیکن پرسپولیس بود که به فولاد خوزستان پیوست. در این بین هواداران پرسپولیس به شدت از اوضاع حاکم بر نقل و انتقالات باشگاه در فضاهای گوناگون ابراز نارضایتی کردند و تصمیم به تحریم حامیان مالی گرفتند که منجر به مصاحبه عصر امروز (چهارشنبه) شد.

طی این مصاحبه مدیرعامل پرسپولیس در دفاعیه خود از عملکرد بانک شهر به عنوان حامی مالی باشگاه به موضوع مهمی هم اشاره کرد که مربوط به علی قلی‌زاده یکی از ستاره‌های فوتبال ایران طی سال‌های اخیر بود و با افشا کردن محتوای گفتگوی خود با مدیران بانک شهر در اینباره اینطور توضیح داد: «امروز به من ماموریت دادند برای جذب آقای قلی‌زاده چون هواداران دوست دارند اقدام کنم. صددرصد منابع را در اختیار می‌گذارند. چطور می‌شود علیه آنها تجمع بگذارند.»

    پرسپولیس اگرچه بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر را از دست داده، اما اگر در مقابل مدیران این باشگاه بتوانند در جذب بازیکنان جانشین درست عمل کنند، می‌توانند بار دیگر سرخپوشان را به مانند سال‌های گذشته مدعی قهرمانی کنند و جذب علی‌ قلی‌زاده یکی از اقدامات بزرگ برای ساختن پرسپولیس در فصل پیش رو است که مدیرعامل سرخ‌ها در مصاحبه‌ای که به دنبال دفاع از بانک شهر بود به آن اشاره کرد.

قلی‌زاده پس از اینکه در کنار مهدی ترابی در ترکیب سایپا درخشید، به فوتبال بلژیک رفت و حالا پس از چند سال حضور مداوم در فوتبال اروپا و ارائه نمایش‌های چشم‌گیر که سبب حضور همیشگی قلی‌زاده در تیم ملی شده، پرسپولیسی‌ها امیدوارند با جذب او جانشین خلفی برای مهدی ترابی داشته باشند؛ جانشینی که حتی می‌تواند لقب بهترین انتقال را به نام خود بزند.رضا درویش تا کنون چند مهره کلیدی تیم خود را در پنجره تابستانی از دست داده و در مقابل موفق به جذب فرشاد احمدزاده و ایوب العملود شده‌اند. مدیران پرسپولیس در تلاشند خیلی زود تیمشان برای حضور قدرتمند در فصل پیش رو مهیا شود.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار