| کد مطلب: ۱۱۲۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

۴ ستاره پرسپولیس که در ۱۴۰۴ تمام می‌شوند

زنوزی مالک باشگاه تراکتور برای چندمین سال پیاپی دست به ریخت و پاش عجیب و غریب در فصل نقل و انتقالات زد تا بلکه عنوان قهرمانی لیگ برتر را در فصل پیش رو برای تیم محبوبش به دست بیاورد.

۴ ستاره پرسپولیس که در ۱۴۰۴ تمام می‌شوند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، او پیش از این در سال ۱۳۹۷ با جذب شجاعی، حاج صفی و دژاگه سه لژیونر مطرح تیم ملی برای این موضوع تلاش کرد ولی نهایتا دستش از قهرمانی کوتاه ماند. در مرحله بعد سراغ قربان بردیف و بازیکنان خارجی گرانقیمتی چون آلوز رفت تا طلسم قهرمانی تراکتور را بشکند ولی باز در حسرت قهرمانی ماند. این چهره ثروتمند فصل گذشته هم با ریخت و پاش زیاد و جذب ستارگانی مثل خلیل‌زاده، حسین‌زاده، آقاسی و ... برای قهرمانی لیگ تلاش کرد که البته مانند گذشته کورس قهرمانی را به رقبای قدرتمند واگذار کرد.

به نظر می‌رسد زنوزی امسال اسب خود را زین کرده تا هواداران تراکتور را به آرزوی دیرینه خود برساند و جام قهرمانی لیگ برتر را به تبریز ببرد. برای این منظور دست روی سه مهره مهم پرسپولیس گذاشته تا با ستارگان قهرمان فصل گذشته لیگ به جنگ رقبا برود. اما آیا این نفرات چاره کار زنوزی و تراکتور خواهند بود؟ با هم بررسی می‌کنیم.

 

وینگر سرعتی باشگاه پرسپولیس فصل گذشته در نیم فصل دوم یکی از ارکان موفقیت سرخ‌پوشان بود ولی آیا جذب او تضمین کننده موفقیت تراکتوری‌ها خواهد بود؟ این بازیکن سال ۱۳۹۹ پرسپولیس را به مقصد تیم العربی ترک کرد ولی سهم این بازیکن از حضور در لیگ قطر فقط ناکامی و مصدومیت بود و نهایتا بعد از یک نیم فصل به تیم سابقش برگشت. این بازیکن با توجه به روحیه حساسش ممکن است در جو ملتهب شهر تبریز شانسی برای موفقیت نداشته باشد.

علیرضا بیرانوند

 این گلر ملی‌پوش هم مثل ترابی تجربه تلخی بابت جدایی از سرخ‌پوشان دارد. این بازیکن در دو فصل حضور در لیگ بلژیک و پرتغال دستاوردی جز نیمکت نشینی نداشت و اگر به پرسپولیس بر نمی‌گشت ممکن بود تیم ملی را هم از دست بدهد. به نظر می‌رسد کابوس عدم موفقیت در تیمی غیر از پرسپولیس همچنان همراه بیرانوند خواهد بود.

دانیال اسماعیلی‌فر

این بازیکن در زمانی که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود هیچگاه مورد توجه او قرار نداشت. شاید این عدم اعتقاد در تراکتور هم دامن ستاره سابق پرسپولیس را بگیرد و سبب شود احتمالا فصل بدی در انتظار اسماعیلی‌فر باشد. بالاخره تیم را زنوزی بسته و سرمربی کروات این تیم هم پس از کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تبریز انتخاب شده است. 

شجاع تقریبا پس از خروج از پرسپولیس دستاوردی در عمر فوتبالی‌اش نداشته. تنها چیزی که او در مدت حضور سه ساله‌اش در قطر به دست آورد دلارهای بی‌شماری بود که به قیمت نابودی محبوبیتش روی سکوهای سرخ تمام شد. کاپیتان این روزهای تراکتور فصل پیش به لیگ برگشت تا شاید ناکامی این چند سال را جبران کند اما خب باز هم در کسب جام ناموفق بود و حالا امسال با حضور هم‌تیمی‌های سابقش، کورسوی امیدی به کسب جام پس از پنج سال دارد. شجاعی که 1404 را در 36سالگی به پایان خواهد رساند.

البته همه این موارد گمانه‌زنی است و تا لیگ برتر شروع نشود نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در این مورد انجام داد. آیا این بار زنوزی با ستارگان پرسپولیس فاتح لیگ خواهد شد و یا اینکه شاهد ناکامی شجاع، ترابی، بیرانوند و اسماعیلی‌فر خواهیم بود؟ گذشت زمان همه چیز را مشخص می‌کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار