| کد مطلب: ۱۱۲۸۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

رامین رضاییان استقلال را ۴تایی کرد

رامین رضاییان با سابقه ۴ گل زده مقابل استقلال به این تیم پیوست.

رامین رضاییان استقلال را ۴تایی کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رامین رضاییان در شرایطی به استقلال پیوست که تاکنون موفق به زدن ۴ گل‌ مقابل این تیم شده است. گل‌هایی که سه مورد از آنها شاید هرگز از یاد استقلالی‌ها نرود چرا که در پایان آن دیدارها استقلال مغلوب تیم رضاییان شده بود.

استقلال ۲ - راه آهن ۱

اولین گل رامین به استقلال در هفته اول لیگ چهاردهم رقم خورد و تبدیل به نخستین گل دریافتی آبی‌ها در آن فصل شد. درحالی که تنها سه دقیقه از آن بازی در ورزشگاه تختی گذشته بود، رامین با یک بغل پای محکم روی پاس خالقی‌فر دروازه فروزان را با کرد. هرچند که آن دیدار در نهایت با برتری ۲ بر ۱ استقلال پایان یافت.

 پرسپولیس ۴ - استقلال ۲

رامین یکی از تاثیرگذارترین نفرات در شب‌ باشکوه پرسپولیس مقابل استقلال در شهرآورد هشتاد و دوم بود. در حالی که بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان برانکو در جریان بود، رامین رضاییان روی دفع ناقص رحمتی با ضربه سر گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند. رضاییان در آن دیدار چند موقعیت گلزنی دیگر را با درخشش رحمتی از دست داد.

استقلال ۰ - سپاهان ۲

جدایی رامین از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان برای او بسیار خوش یمن بود و در حالی که برای نخستین بار با پیراهن سپاهان به میدان می‌رفت، در ورزشگاه آزادی دروازه استقلال را برای دومین بار باز کرد تا تیمش‌در نهایت با برد به اصفهان برگردد. این آخرین شکست استقلال در ورزشگاه آزادی به حساب می‌آید.

سپاهان ۲ استقلال ۱

درخشش رامین از بازی رفت به بازی برگشت نیز کشیده شد. درحالی که بازی با تساوی یک بر یک در نقش جهان رو به پایان بود، خطای پنالتی یزدانی روی مغانلو این فرصت را در اختیار رامین قرار داد تا رفت و برگشت مقابل استقلال گلزنی کند. رضاییان نیز این فرصت را از دست نداد و با یک ضربه مطمئن چهارمین گلش را مقابل استقلال به ثمر رساند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار