| کد مطلب: ۱۱۲۸۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

همه چیز درباره لیست خرید پرسپولیس/ اسامی قطعی شده ها

شرایط لیست پرسپولیس به گونه‌ای است که نیاز به جذب پنج بازیکن جدید در این تیم تیم احساس می‌شود اما شاید حجم این نیازها بیشتر شود.

همه چیز درباره لیست خرید پرسپولیس/ اسامی قطعی شده ها

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  در شرایطی که مدیران باشگاه پرسپولیس در شروع فصل نقل و انتقالات نگران محدودیت لیست بزرگسال  تیم خود بودند و حتی تغییر قانون ۱۹ به ۲۰ نفر نیز برای آنها چندان جذاب نبود حالا فهرست بزگسال این تیم ۵ جای خالی دارد که شاید این تعداد بیشتر هم بشود.

البته نکته اینجاست که پر کردن این جاهای خالی بسیار دشوار شده چرا که تاکنون این باشگاه خریدی نداشته و با وجود موفقیت در تمدید برخی از نفرات و ستاره‌های خود مثل امیری، پورعلی گنجی، رفیعی و فرجی در تمدید با یکی از مهمترین بازیکنانش (گولسیانی) موفق نشده است.

نکته جالب و عجیب اینجاست که در نخستین روزهای تمرینات پیش فصل پرسپولیس تعداد بازیکنان بزرگسال با در نظر گرفتن غیبت برخی از آنها به دلایل مختلف کمتر از بازیکنان جوان بوده است.

در نخستین روز تمرینات پیش فصل پرسپولیس 26 بازیکن حضور داشتند اما قطعا قرار نیست این فهرست نهایی اسکواد سر‌خ‌ها باشد.

عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف از بین بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند در تمرین روز نخست غایب بودند، سروش رفیعی دو روز بعد از شروع تمرینات قرارداد خود را تمدید کرد و سعید صادقی به دلیل مصدومیت در این تمرین  و تمرینات بعدی تیمش غایب بود.

با احتساب غیبت این چهار بازیکن، در روز نخست تمرینات پرسپولیس ۱۱ بازیکن بزرگسال، یک بازیکن زیر ۲۵ سال و ۱۴ بازیکن زیر ۲۳ سال شامل نفرات امید/جوانان و زیر ۲۳ سال حضور داشتند.

اما هر آنچه درباره فهرست بازیکنان پرسپولیس می‌خواهید را اینجا پیدا می‌کنید:

فهرست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس:

1- احمد گوهری (وضعیت نامشخص، خواهان جدایی)

2- مهدی عبدی (وضعیت نامشخص)

3- مرتضی پورعلی‌گنجی

4- فرشاد فرجی

5 - محمد حسین کنعانی‌زادگان

6- سروش رفیعی

7- سینا اسدبیگی

8- وحید امیری

9- امید عالیشاه

10- عیسی آل کثیر

11 – عبدالکریم حسن (وضعیت نامشخص، خواهان جدایی)

12- مسعود ریگی

13- محمد خدابنده لو

14 – سعید صادقی (غایب در تمرینات، مصدوم)

15- اوستون اورونوف (غیبت در تمرینات،حضور در المپیک)

* فعلا 15 بازیکن در فهرست بزرگسال پرسپولس حضور دارند و این باشگاه می‌تواند 5 بازیکن بزرگسال دیگر جذب کند.با این وجود احمد گوهری و عبدالکریم حسن هم دنبال جدایی هستند و برخلاف آنچه گفته شد تکلیف مهدی عبدی هنوز مشخص نشده است.در صورت جدایی این بازیکنان فهرست پرسپولیس7 تا 8 جای خالی خواهد داشت.

* فعلا در اسکواد پرسپولیس تنها دو بازیکن خارجی حضور دارند که یکی از آنها هم دنبال جدایی است. در صورت تمدید قرارداد گولسیانی با باشگاه پرسپولیس و جدایی عبدالکریم حسن این باشگاه می تواند دو بازیکن خارجی دیگر جذب کند.

فهرست زیر ۲۵ سال:

1- مهرشاد اسدی

2- محمد مهدی احمدی

با توجه به امتیازی که برای تیم‌های حاضر در لیگ نخبگان قائل شدند پرسپولیس دو بازیکن خود را در فهرست زیر 25 سال قرار داده تا امکان جذب نفرات بیشتری را داشته باشد.

فهرست زیر ۲۳ سال (شامل فهرست زیر ۲۳ سال و امید/جوانان):

1- امیررضا رفیعی

2-عرفان نجاری

3- محمد گندمی

4- سهیل صحرایی

5- ابوالفضل سلیمانی (وضعیت نامشخص، خواهان جدایی)

6- یاسین سلمانی

7-علیرضا بابایی

8- حسین حاجی زاده

9- علیرضا عنایت‌زاده

10- امید فهمی

11- میلاد سورگی

12- محمدبادپا

13- ابوالفضل بابایی

14- علیرضا خدادادی

برخی از این بازیکنان در فهرست زیر 21 سال یا همان امید/جوانان قرار می‌گیرند و برخی دیگر زیر 23 سال هستند. تمام این بازیکنان در تمرینات پیش فصل طی سه چهار روز ابتدایی تمرینات حاضر بوده‌اند اما قرار نیست همه آنها به اردوی هلند بروند. از این جمع سلیمانی خواهان جدایی قطعی است و شاید گاریدو برخی نفرات دیگر را هم نخواهد.

مذاکره برای تمدید:

1- گئورگی گولسیانی

مذاکرات با این مدافع گرجستانی برای تمدید قرارداد ادامه دارد اما اگر بنا به هر دلیلی این مذاکرات به نتیجه نیانجامد پرسپولیس علاوه بر کنعانی، پورعلی گنجی و فرجی به یک مدافع میانی دیگر هم نیاز خواهد داشت.

همه چیز درباره لیست خرید پرسپولیس

بازیکنان جدا شده:

1-علیرضا بیرانوند

2- مهدی ترابی

3- دانیال اسماعیلی فر

4- وحدت حنانوف

5- علی نعمتی

غیر از وحدت حنانوف تقریبا چهار بازیکن دیگر همه نفرات اصلی اسکواد تیم یا به عبارتی جزو 16 نفر اول تیم بودند.با احتساب جدایی این نفرات پرسپولیس حداقل چهار و حداکثر 5 بازیکن جدید می‌خواهد. همچنین در صورت جدایی عبدالکریم حسن ، تمدید نکردن گولسیانی و جدایی احتمالی نفراتی مثل احمد گوهری و مهدی عبدی تعداد نیازهای پرسپولیس برای بازیکنان جدید بیشتر هم خواهد شد.

لیست خرید:

1- فرشاد احمدزاده برای جایگزینی مهدی ترابی (تقریبا قطعی شده) 

2- ایوب العلمود برای جایگزینی دانیال اسماعیلی‌فر (قطعی شده)

3- علی علیپور برای تقویت خط حمله (احتمال 50 درصدی)

4- نیاز به جذب دروازه بان برای جایگزینی علیرضا بیرانوند (گزینه‌ای وجود ندارد) 

5- نیاز به جذب مدافع چپ برای جایگزینی علی نعمتی یا جانشین عبدالکریم در صورت جدایی (گزینه مراکشی وتو شد)

* احتمال اینکه بعد از تعطیلات، باشگاه پرسپولیس از دو خرید ابتدایی خود در پست‌های مدافع راست و وینگر رونمایی کند وجود دارد اما این تیم به دروازه‌بان، مدافع چپ جدید و شاید مهاجم نوک و مدافع میانی دیگری هم نیاز داشته باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار