| کد مطلب: ۱۱۲۸۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

تصمیم پاریس: سه بازیکن گزینه معاوضه با یک ستاره

مدیران پاری سن ژرمن قصد دارند یکی از بازیکنان‌شان را وارد معامله خرید ویکتور اوسیمن کنند.

تصمیم پاریس: سه بازیکن گزینه معاوضه با یک ستاره

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اوسیمن یکی از بازیکنان کلیدی و درخشان ناپولی در چند فصل اخیر بوده و نقش مهمی را در قهرمانی دو فصل گذشته این تیم در رقابت‌های سری آ ایتالیا ایفا کرد و همین درخشش او توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرد و باعث شد که مشتریانی جدی از سراسر اروپا داشته باشد.

او پیش از کریسمس سال گذشته میلادی قرارداد جدیدی را با باشگاه ناپولی به امضا رساند که بند فسخ ۱۳۰ میلیون یورویی در آن گنجانده شده است حالا همه منتظر هستند که ببینند آیا او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی ناپولی را ترک خواهد کرد یا خیر. پیش از این از چلسی به عنوان گزینه اصلی انتقال او صحبت شده بود اما هنوز اتفاقی عملی نشده است. 

 رسانه‌های ایتالیایی چند هفته قبل از علاقه پاری سن ژرمن به جذب این ستاره اهل نیجریه خبر داده بودند و حالا گفته می‌شود که روبرتو کالندا به عنوان مدیر برنامه این بازیکن در پاریس حضور دارد و روز دوشنبه جلسه‌ای را با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن برگزار کرده است تا درباره شرایط این انتقال بحث کند. 

جانلوکا دی مارتزیو خبر داده است که مدیران این باشگاه فرانسوی به مدیر برنامه اوسیمن اطلاع دادند که آماده هستند تا یک بازیکن را هم وارد این معامله کنند. از کارلوس سوله، نوردی موکیلیه و لی کانگ این به عنوان سه گزینه پی اس جی برای فروش به ناپولی خبر داده است اما تصمیم نهایی در این باره برعهده ناپولی است که فعلا در سکوت به سر می‌برد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار