| کد مطلب: ۱۱۲۸۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

گاریدو برو بچه هایش را برای آمدن به پرسپولیس فراخواند!

رسانه عربی کوره مدعی شد که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قصد دارد از وضعیت نامساعد باشگاه الوداد استفاده کند و شاگردان سابق خود را به پرسپولیس ببرد.

گاریدو برو بچه هایش را برای آمدن به پرسپولیس فراخواند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس به دنبال تقویت خود در فصل نقل و انتقالات تابستانی است. چند بازیکن سرشناس سرخ پوشان جدا شده اند و سرمربی اسپانیایی جدید تیم قصد دارد که گزینه‌های خارجی را جایگزین آن‌ها کند.

 

سایت عربی کوره با تیتر"گاریدو به دنبال صید در آب‌های گل آلود" نوشت: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس قصد دارد که از وضعیت نامساعد باشگاه الوداد استفاده کند و شاگردان سابق خود را به پرسپولیس ببرد.

این سایت عربی در ادامه مدعی شد: گاریدو توانسته که ایوب عملود را متقاعد به حضور در پرسپولیس کند. البته این سرمربی اسپانیایی به جذب این بازیکن اکتفا نخواهد کرد و تلاش می‌کند تا عبدالله حیمود را هم به پرسپولیس ببرد این درحالی است که به جذب یحیی عطیه الله هم از تیم سوچی روسیه علاقه دارد.

باشگاه الوداد مراکش وضعیت خوبی ندارد و قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم به پایان رسیده و در حال جدا شدن از این تیم هستند. به همین خاطر است که گاریدو بهترین راه را برای تقویت پرسپولیس جذب بازیکن از تیم سابق خود قرار داده است.

به نظر می‌رسد که جذب یحیی عطیه الله تاحدود زیادی منتفی شده است چرا که الاهلی مصر هم شدیدا این بازیکن را می‌خواهد و سرمربی این تیم مصری جذب او را اولویت تیمش در فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار داده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار