| کد مطلب: ۱۱۲۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

صحبتهای جنجالی سروش رفیعی: بیرانوند خیلی بی معرفت است!

سروش رفیعی پس از تمدید قرارداد به اتفاقات عجیب چند وقت اخیر در باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

صحبتهای جنجالی سروش رفیعی: بیرانوند خیلی بی معرفت است!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سروش رفیعی پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: اول از همه خداروشکر می‌کنم که یکسال دیگر می‌توانم فوتبال بازی کنم یکسال دیگر می‌توانم بدوم و یکسال دیگر می‌توانم برای کاری که دوستش دارم تلاش کنم. بیشتر برای آن از خوشحالی خودم بیشتر برای جوانانی که کار خود را شورع کردند و فکر می‌کنند حالا حالاها هستند اما این تایم پرواز می‌کند. همینطور که قرارداد می‌بستم سال ۸۶ بود مه داشتم به   

رفعی بیان کرد: شاید قرارداد بستن من ۵ دقیقه بیشتر طول نکشید اما این معطلی به این دلیل بود که درباره اتفاقات سی چهل روز گذشته صحبت کردیم.  فکر می‌کنم ۲ تا چیز خیلی فوتبال ما را تحت تاثیر قرار داده و خوب نیست برای ما. فوتبال به یک مریضی به اسم مجازی زدگی دچار شده و یکی دیگر اینکه نمی‌دانم چرا هیچکس راست نمی‌گوید. چرا روی حرف هیچکش نمی‌شود حساب باز کرد و نمی‌دانم چرا انقدر این همه دروغ است و واقعا فکر می‌کنم با این اتفاق روزهای خوبی در فوتبالمان نداریم.

هافبک پرسپولیس درباره عشق به قراردادها گفت: من به این موضوع اعتقاد دارم یک چیزی را باید قبول کنیم کسی فوتبالیست است شغلش و درآمدش از این راه است.

رفیعی ادامه داد: بعد از بازی مس رفسنجان هم گفتم من پنج تا قهرمانی دارم و جام حذفی و سوپرجام هم دارم به تیم ملی و جام ملت‌ها هم رفتم اما هیچکدام از این‌ها و پول‌ها و قراردادهایی که بستم هیچ چیزی را به شعور و معرفت و انسانیت اضافه نمی‌کند. شما باید یاد بگیرید که واسه یک چیزایی در زندگی ارزش قایل باشد و در این مدت ما این چیزها را ندیدیم. یک موقع شما یک چیزهایی را نمی‌گویی به آن هم پایبند نیستیم اما یکموقع حرفی را می‌زنی بعد پای حرف خودت نمی‌مانی.  

رفیعی در واکنش به جدایی بیرانوند و ترابی و اسماعیلی‌فر گفت: اول اینکه هرکسی برای زندگی خودش می‌تواند تصمیم بگیرد و مطمئنا هرکدام از آنها یک نگاهی به زندگی‌شان داشتند که این تصمیم را گرفتند. من به هر سه این عزیزان نزدیک بودم و این خط خبری آمده بود که سروش اینها را فراری داده است. من همیشه با این بازیکنان دوست بودم و در چهار ماه اخیر هم می‌دانستم که دوستان تصمیم به جدایی گرفته‌اند. فکر می‌کنم مهدی ترابی از قبل این تصمیم را گرفته بود. شاید یک قولی داده و سر حرفش هم مانده. دانیال را از دستش کمی ناراحت شدم بخاطر اینکه خودم به او گفتم یک مقدار بیشتر صبر کن. می‌دانم که خیلی دوست داشت در پرسپولیس بماند ولی این اتفاق نیفتاد. علی بیرانوند را نمی‌فهمم و عین این حرف را به او گفتم که تو بسیار بی‌معرفتی. هم نسبت به ما به عنوان هم‌تیمی‌ها و هم نسبت به باشگاهش و هوادارانش. چون آدم باید به یکسری چیزها کمی اهمیت دهد. در روزهایی که ما پول نگرفته بودیم علی پولش را گرفت. اینکه فسخ او قانونی بود یا غیرقانونی بود در آینده مشخص خواهد شد و من به عنوان یک دوست خیلی نگران آینده علی هستم. فکر می‌کنم کار غیرمنطقی‌ای بود و امیدوارم گریبانش را نگیرد.

رفیعی درمورد بیرانوند افزود: هواداران را در کانادا دیدم به همین اندازه نگران وضعیت پرسپولیس بودند. شما نمی‌توانید حرفی را بزنید با باشگاه پرسپولیس به توافق برسید بعد باشگاه دیگری هم تعهد داشته باشید. امیدوارم این اتفاقات درست نباشد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار