| کد مطلب: ۱۱۲۸۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

اولین تصویر از تمرین پرسپولیس با حضور ۲۶ بازیکن

پرسپولیس برای فصل جدید با ۲۶ بازیکن تمرینات پیش فصل خود را آغاز کرد.

اولین تصویر از تمرین پرسپولیس با حضور ۲۶ بازیکن

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس تابستان پرماجرایی را سپری می‌کند و در روزهایی که التهاب در زمینه نقل و انتقالات برای سرخ‌ها به اوج خود رسیده، تمرینات پیش فصل پرسپولیس زیر نظر خوان کارلوس گاریدو آغاز شد.

بنابر اعلام رسانه این باشگاه، نخستین تمرین فصل پرسپولیس با حضور ۲۶ بازیکن و زیر نظر سرمربی جدید برگزار شد.همه بازیکنانی که تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس هستند برای حضور در نخستین تمرین فصل، خود را به ورزشگاه شهید کاظمی رساندند تا ۲۶ نفر در این برنامه حضور پیدا کنند.

در تمرین امروز غیر از بازیکنانی نظیر یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی که اواخر فصل با پشت سر گذاشتن مصدومیت و دوره بازیابی در تمرینات حضور داشتند، مهدی عبدی و ابوالفضل سلیمانی که به صورت قرضی از تیم جدا شده بودند نیز حاضر بودند.

تا اینجای کار دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، وحدت حنانوف و مهدی ترابی جدا شده‌های قطعی پرسپولیس هستند و وضعیت علیرضا بیرانوند نیز نامشخص است. پرسپولیس همچنین برای نهایی کردن تمدید قرارداد با گولسیانی و سروش رفیعی در روزهای آینده تلاش خواهد کرد.

نکته جالب توجه اینکه پرسپولیس در اولین تمرین فصل جدید هیچ بازیکن جدیدی نداشت و باید دید این طلسم نقل و انتقالاتی دقیقا چه زمانی خواهد شکست.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار