| کد مطلب: ۱۱۲۸۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

جایگزین سردار آزمون مشخص شد

رقابت شدیدی بین رم و فنرباغچه برای جذب یوسف النصیری وجود دارد.

جایگزین سردار آزمون مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ طبق گزارش Footmercato، رم به دنبال جذب یوسف النصیری، مهاجم سویا، است و در این رقابت از فنرباغچه پیشی گرفته است. دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، شخصاً با النسیری تماس تلفنی برقرار کرده و گفت‌وگوی قانع‌کننده‌ای با او داشته است. این بازیکن ملی‌پوش مراکشی که ماه گذشته 27 ساله شد، مورد علاقه رم قرار دارد و این تیم قصد دارد او را با قیمت 30 میلیون یورو به خدمت بگیرد. با وجود اینکه قرارداد النصیری با سویا تا ژوئن 2025 اعتبار دارد، اما رم امیدوار است بتواند او را زودتر به تیم خود اضافه کند. قرار است جلسه‌ای دیگر در روز دوشنبه برگزار شود تا وضعیت این انتقال مشخص شود.

در همین حال، تامی آبراهام، مهاجم جالوروسی، با میلان تماس گرفته و ابراز علاقه کرده است تا به این تیم بپیوندد. خبرنگاران معتبر مانند ماتئو مورتو و فابریزیو رومانو اعلام کرده‌اند که مذاکرات در حال انجام است و آبراهام پس از بهبودی از آسیب‌دیدگی شدید زانو، مشتاق است تا حرفه خود را در سن سیرو ادامه دهد. قرارداد آبراهام با رم تا ژوئن 2026 است و احتمال انتقال قرضی او نیز وجود دارد. میلان نیز قصد دارد او را به عنوان مهاجم جدید به تیم خود اضافه کند.

لازم به ذکر است که میلان پیش از این پیشنهاد معاوضه لوکا یوویچ را داده بود که توسط رم رد شد. با توجه به خروج اولیویه ژیرو از میلان و آزاد شدن روملو لوکاکو، سردار آزمون و آندره آ بلوتی از رم، هر دو تیم به دنبال تقویت خط حمله خود هستند. بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال شاهد رقابت‌های جذابی بین رم و میلان برای جذب مهاجمان خواهد بود.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار