| کد مطلب: ۱۱۲۸۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

این انتقال با قوای صنعتی انجام شد؛

اتهام به سپاهان و آلومینیوم از سوی پرسپولیس!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: لیموچی اگر پرسپولیسی بود باید از منفعت خود می‌گذشت.

اتهام به سپاهان و آلومینیوم از سوی پرسپولیس!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، باشگاه پرسپولیس در شرایطی که به نظر می‌رسید به جذب لیموچی نزدیک شده، ناگهان با انتقال او به سپاهان مواجه شد تا این مهاجم و وینگر تکنیکی تیم آلومینیوم اراک را از دست بدهد.

حالا رضا درویش مدعی شده که تلاش مسئولان کارخانه فولاد مبارکه باعث این انتقال بوده است: قوای صنعتی بر قوای ورزشی پیروز شده و مدیران بالا دستی با هم توافق کرده‌اند که این اتفاق رخ دهد. ما برای اینکه ثابت کنیم پای کار هستیم صبح امروز هم نامه زدیم و گفتم بالاترین مبلغ را برای انتقال او پرداخت خواهیم کرد. روابط غیر فوتبالی و صنعتی این دستاورد را برای آن‌ها داشت. اولین درخواست کننده ما بودیم و بیشترین قیمت را هم ما اعلام کرده بودیم.

او در ادامه کنایه‌های خود گفت: خبر دارم یکی از همین تیم‌ها قبل از اینکه بازیکن جدید بگیرد، سقف بودجه‌اش پر شده بود، پس چطور قرارداد جدید می‌بندد؟ شما حتما می‌دانید بازیکن اگر قرار باشد بین پرسپولیس و تیم دیگری انتخاب کند، اگر آن تیم ۱۰ تا ۱۵ میلیارد بیشتر هم بدهد، باز پرسپولیس را انتخاب می‌کند.

درویش ادامه داد: اما الان بازیکن به تیم دیگر می‌رود. پس چطور می‌خواهد سقف بودجه را رعایت کنند؟ ببیید فوتبال ما به کجا می‌رود؟ ببینید آن قدری که مبلغ قراردادها رشد کرده آیا فوتبال  ما هم رشد کرده است؟ آیا می‌توانید ۵ بازیکن جدید نام ببرید که پدیده بوده‌اند؟

مدیرعامل پرسپولیس با کنایه به لیموچی عنوان کرد: می‌گویند فلان بازیکن را جذب کن، با آن بازیکن تماس گرفتیم و یک ماه است ما منتظر او هستیم. جالب است دائم هم می‌گوید پرسپولسی‌ام اما منتظر است پیشنهادات دیگر خود را بررسی کند. پرسپولیسی کسی است که می‌آید قرارداد را امضا می‌کند و می‌رود و از خیلی از منفعت‌های خود می‌گذرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار