| کد مطلب: ۱۱۲۸۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

پاتک سنگین پرسپولیس به استقلال؛ پیشنهاد رسمی به حردانی

باشگاه پرسپولیس بسته پیشنهادی خود را به صالح حردانی ستاره استقلال ارائه داد.

پاتک سنگین پرسپولیس به استقلال؛ پیشنهاد رسمی به حردانی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، صبح امروز ایجنت صالح حردانی در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و در مورد انتقال این بازیکن با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرد. باشگاه پرسپولیس بسته پیشنهادی خود را برای جذب صالح حردانی به مدیر برنامه های این بازیکن ارائه داد و باید دید مدافع راست استقلال در این خصوص چه تصمیمی خواهد کرد.

موضوع جالب اینجاست که ایجنت رامین رضاییان، صالح حردانی و مهدی لیموچی یک نفر است و آخرین شایعات حاکی از آن بود که او در توافقی که با باشگاه سپاهان داشته به سپاهانی ها وعده داده تا در صورت صدور رضایت نامه رامین رضاییان برای باشگاه استقلال او لیموچی و حردانی را به سپاهان منتقل خواهد کرد.

حال باید دید  با انتقال لیموچی به سپاهان که از مدتها قبل باشگاه آلومینوم با انتقال او به پرسپولیس موافقت کرده بود قرار است این توافق ادامه پیدا کند یا با حضور رامین در استقلال و صالح حردانی در پرسپولیس شاهد اتفاقات عجیب نقل و انتقالاتی خواهیم بود.گفتنی است ایجنت صالح حردانی تا فردا از باشگاه پرسپولیس زمان خواسته است. یعنی همان روزی که گفته می شود قرار است پیش پرداخت رامین رضاییان از سوی هولدینگ خلیج فارس برای رامین واریز شود.

 

 

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار