| کد مطلب: ۱۱۲۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

گزارش آاس:

شماره 10 از جانشین مسی پس گرفته شد

بارسلونا قصد ندارد در صورت ماندنی شدن آنسو فاتی شماره 10 را در اختیار او قرار دهد و لامین یامال جدی‌ترین گزینه برای در اختیار گرفتن این شماره تاریخی است.

شماره 10 از جانشین مسی پس گرفته شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، فصل قبل پس از 28 سال بارسلونا بدون بازیکنی با شماره 10 در میادین حاضر شد، چون آنسو فاتی، مالک این شماره، به برایتون قرض داده شده بود. 

فاتی بعد از جدایی مسی در سال 2021 به شماره 10 رسید، ولی مصدومیت‌ها اجازه درخشش را از او گرفتند و فصل قبل در برایتون نیز ناکام ماند. او اکنون به بارسا برگشته و احتمال ماندنی شدنش نیز وجود دارد، ولی حتی در این صورت نیز باشگاه قصد ندارد شماره 10 را به او بدهد.

 آاس امروز نوشت که در باشگاه بارسلونا معتقدند شماره 10 که یک شماره تاریخی در بارسلوناست و سال‌ها بر تن مسی و رونالدینیو بود نباید در اختیار بازیکنی نیمکت‌نشین باشد. بازیکنی که دیگر وزن بالایی در تیم ندارد و این برای اعتبار بارسا و نیز از جنبه مارکتینگ نیز خوب نیست.

جدی‌ترین گزینه برای پوشیدن پیراهن شماره 10 بارسا لامین یامال است. پدیده 17 ساله‌ای که این روزها اروپا را مبهوت خودش کرده و فصل بعد جایگاه بسیار بهتری نیز در بارسا خواهد داشت. یامال اخیرا گفته بود هرگز دوست ندارد با مسی مقایسه شود، چون مثل او نخواهد آمد، ولی حالا از نظر اعتبار به درجه‌ای رسیده که بتواند مسئولیت بزرگ چنین شماره‌ای را برعهده بگیرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار