| کد مطلب: ۱۱۲۸۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

پاتک سنگین پرسپولیس به استقلال در نقل و انتقالات

باشگاه پرسپولیس برای جذب دو ستاره استقلال اقدام کرد.

پاتک سنگین پرسپولیس به استقلال در نقل و انتقالات

به گزارش آرمان ملی آنلاین، روزنامه گل در شماره امروز خود نوشت: پس از آنکه رامین رضاییان با استقلال تهران به توافق رسید و شایعه‌ها می‌روند تا رنگ حقیقت به خود بگیرند باشگاه پرسپولیس هم به تکاپو افتاد تا برای جلوگیری از رفتن ستاره سابق خود به اردوی رقیب کاری کند پیشنهادات قرمزها البته تا آخرین دقایق دیشب توسط رامین رد شد و به نظر می‌رسد کار او برای حضور در تیم آبی‌پوش تمام شده باشد. در این میان حضور رامین قطعا به تنگ شدن جای صالح حردانی خواهد انجامید و این بازیکن برای اینکه تبدیل به نیمکت نشین نشده و تیم ملی را از دست ندهد به سایر پیشنهاداتش توجه می‌کند.

 دیروز مطلع شدیم که پرسپولیس هم برای صالح حردانی پیغام فرستاده و خواستار عقد قرارداد با وی شده است. این انتقال احتمالی بعد از جدایی دانیال و هنانوف از جمع سرخ‌ها می‌تواند به گم نشدن سطح کیفی جناح راست آنها کمک کند.

ورزش سه هم در خبری جداگانه ادعا کرد: محمد حسین مرادمند که قراردادش با آبی‌ها به پایان رسیده، دیروز از طریق مدیربرنامه‌اش با مدیران باشگاه پرسپولیس پای میز مذاکره نشسته و شاید فصل آینده در جمع سرخپوشان تهرانی حضور داشته باشد.

البته نتیجه مذاکرات بین او و باشگاه پرسپولیس هنوز به توافق نیانجامیده و دو طرف از انجام این انتقال مطمئن نیستند اما به هر حال همین باز شدن باب مذاکرات نشان می‌دهد که احتمال استخدام این مدافع توسط پرسپولیس وجود دارد.

پرسپولیس که حسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی را در ترکیب خود می‌بیند، در صورت جذب مرادمند با بنیه قوی‌تر در خط دفاعی رقیبان خود را تهدید خواهد کرد.

خرید او از سوی پرسپولیس همچنین معادلات در مورد گئورگی گولسیانی را هم به طرزی جالب تغییر می‌دهد و شاید باعث شود ملی‌پوش گرجستانی به پرسپولیس نیاید.

باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس موفق به معرفی‌کردن دو یاغی جدید به فوتبال ایران خواهد شد یا خیر؟

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار