| کد مطلب: ۱۱۲۷۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

مدافع استقلال به پرسپولیس می رود

پرسپولیس به احتمال زیاد جنگ بر سر رامین رضاییان را به آبی پوشان می‌بازد و با یک حرکت انتقامی نقل و انتقالات را جذاب خواهد کرد.

مدافع استقلال به پرسپولیس می رود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تا اینجای کار برای هواداران این تیم راضی کننده نبوده و اگر جریان نقل و انتقالات را یک ماراتن در نظر بگیریم، سرخپوشان تهرانی از رقبا عقب افتاده‌اند و چند مهره کلیدی تیم قهرمان، اردوگاه سرخ را ترک کردند.

پرسپولیس بعد از اینکه نتوانست دانیال اسماعیلی‌فر را راضی به ماندن کند، سراغ رامین رضاییان رفت تا مدافع راست اسبق خود را به خدمت بگیرد. اما با توجه به اینکه استقلال هم خواهان این بازیکن بود و از طرفی به نظر می‌رسد دلخوری‌هایی میان رامین و پرسپولیسی‌ها وجود دارد، مسیر آبی پوش شدن این بازیکن هموارتر شد.

حال به احتمال زیاد پرسپولیس جنگ بر سر به خدمت گرفتن رامین رضاییان را به استقلال می‌بازد و در این شرایط باید نیاز مبرم خود برای جذب یک مدافع راست را در بازارهای خارجی دنبال کند. در این زمینه گفته می‌شود پرسپولیس برای جذب یک مدافع راست آفریقایی که زیر نظر گاریدو نیز بازی کرده اقدام کرده است.

با این حال پرسپولیس دنبال این است که انتقام از دست دادن رامین رضاییان را از استقلال بگیرد و روی یک مدافع مرکزی آبی‌پوشان نظر جدی دارد.

پرسپولیس می‌خواهد با این حرکت علاوه‌بر تغییر دادن جو نقل و انتقالات به سود خود، جای علی نعمتی و فرشاد فرجی را نیز پر کند. این مسئله با توجه به اینکه مذاکرات استقلال با این مدافع پیش نرفته خیلی جدی است و احتمالا این انتقال بزرگ در همین هفته نهایی بشود.

 

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار