| کد مطلب: ۱۱۲۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد

ترکیب پرسپولیس با گاریدو مشخص شد؛ عیسی و علیپور نوک حمله

هر چند شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات جالب نبوده اما شاید با جذب علی علیپور اوضاع خط حمله این تیم هواداران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را امیدوار کند.

ترکیب پرسپولیس با گاریدو مشخص شد؛ عیسی و علیپور نوک حمله

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علی علیپور یکی از اولین اهداف نقل و انتقالاتی پرسپولیس بود که حتی در نیم فصل نیز معاون ورزشی باشگاه مذاکراتی با او داشت.

علیپور بعد از پایان قراردادش با ژیل ویسنته به تهران آمد و حتی مذاکراتی با پرسپولیس داشت اما نتیجه مثبتی در بر نداشت. از سوی دیگر بحث پیشنهاد استقلال و تراکتور با ارقام بالاتر به او مطرح شد که این مسئله مثل ماجرای حفظ مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر کار را برای مدیران باشگاه سرخ سخت کرد.

با این حال علی علیپور با سابقه مثبتی که در باشگاه پرسپولیس دارد و البته در این تیم به عنوان آقای گلی لیگ برتر رسیده و آخرین آقای گل این باشگاه به حساب می‌آید به زودی جواب نهایی را به پرسپولیس خواهد داد.

بعد از موافقت گاریدو با ادامه حضور مهدی عبدی در این تیم و بازگشتش به جمع سرخ‌ها عیسی آل‌کثیر هم قرارداد خود را با پرسپولیس یک سال دیگ تمدید کرد و حالا اگر علیپور هم سرخپوش شود خط حمله سرخ‌ها جان تازه‌ای خواهد گرفت و می‌تواند یکی از امیدوارکننده‌ترین خطوط این تیم باشد.

البته باید دید تمدید قرارداد آل‌کثیر با پرسپولیس تاثیری بر جواب نهایی علیپور خواهد گذاشت یا نه چرا که گفته می‌شود گاریدو قصد دارد با سیستم 3-3-4 پرسپولیس را به زمین بفرستد که در این سیستم فقط یک مهام نوک جا خواهد گرفت و رقابت بازیکنان این پست شدید خواهد بود.

به هر حال چنانچه علیپور هم به پرسپولیس برگردد یک مثلث جذاب با حضور عیسی – عبدی – علیپور  در خط حمله این تیم شکل خواهد گرفت که می‌تواند جزء جذابیت‌های تیم فصل آینده سرخ‌ها باشد.

سه مهاجمی که غالبا روزهای خوبی در این تیم داشته‌اند و البته هر سه نفر سابقه درخشش و گلزنی در دربی را هم دارند.

به غیر از این‌ها پرسپولیس مهاجمان نوجوانی به نام‌های علیرضا خدادادی، محمد بادپا و ابوالفضل بابایی را هم در اختیار دارد که باید دید آنها می‌توانند نظر گاریدو را در تمرینات جلب کنند یا خیر.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار