| کد مطلب: ۱۱۲۷۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

گل‌محمدی نقل و انتقالات فولاد را لو داد

با اعلام نصیرزاده و یحیی گل‌محمدی باشگاه فولاد به زودی از خریدهای جدید خود رونمایی خواهد کرد.

گل‌محمدی نقل و انتقالات فولاد را لو داد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حضور یحیی گل‌محمدی در فولاد خوزستان باعث شده اخبار این تیم مورد توجه اهالی فوتبال باشد. در این زمینه نقل و انتقالات قرمزپوشان اهوازی نیز قابل توجه است.

در مراسم معارفه رسمی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی فولاد که امروز در اهواز برگزار شد، او به همراه هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود به طور رسمی پرده برداشتند.

یحیی گل‌محمدی در نشست با خبرنگاران درباره خریدهای جدید فولاد گفت: «در نقل و انتقالات 4 بازیکن جذب کردیم. در پست‌های مختلف بازیکنان جذب شده‌اند که باتجربه هم هستند. بازیکن جوان هم در بین آنها هست. طی ساعات و روزهای آینده این بازیکنان به طور رسمی معرفی می‌شوند.»

نصیرزاده هم با تایید صحبت‌های گل‌محمدی بیان کرد: «4 بازیکن گرفتیم که سه بازیکن لیگ برتری هستند. فعلا بنا به ملاحظاتی نتونستیم آنها را رونمایی کنیم. برای دو بازیکن هم نامه رسمی زدیم و منتظر اعلام باشگاه‌های آنها هستیم. برای پست دروازه‌بان هم منتظر تغییر و تحولات هستیم. دو نفر مدنظر ما هستند که یکی از آنها را به خدمت خواهیم گرفت.»

مدیرعامل فولاد افزود: «چند روز صبر کنید تا ترکیب تیم کامل شود. آقای گل‌محمدی لیست مازاد به ما نداده و فقط بازیکنان مورد نظر خود را اعلام کرده‌اند. ایشان همه بازی‌های فولاد در فصل گذشته را تماشا کرده و شناخت خوبی از نفرات کنونی تیم دارند.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار